Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Üldine
»
Auto 100
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: tnx[/i] No jutt sai ju alguse sellest, kuidas seaduseid tõlgendada nii, et esinduselt lõputult (või nagu hiljem selgus, siis liisingu lõpuni, pärast seda tulgu või veeuputus) tasuta remonti välja nõuda isegi juhul, kui ei ole ostu ajal raatsinud maksta mõnisada eurot piisava pikkusega lisagarantii eest. Garantii ei ole selleks ette nähtud, garantii on tarbija kaitseks tootmisdefektide eest. Kas 3-ndal aastal 150000 sõitnud autol riknev käigukast on tootmisdefekt, normaalne kulumine või halva kohtlemise tagajärg, on sageli üsna raske kindlaks teha. Nüüd on tehased leidnud, et lihtsam on seda "tasuta" ringi vahetada ja see papp kasseerida teiste autode hoolduse ja müügi hinnast. Osalt on selle kindlasti põhjustanud aasia poolt tulnud turusolkijad, kellel lihtsalt polnud muud müügiargumenti, kui pikk garantii. Korralikud tehased on sunnitud konkurentsis püsimise nimel sellega kaasa minema ning kasumlikkuse säilitamise nimel mujal järeleandmisi tegema. Mis kõik kokku viibki sinnani, et ootus on, et garantii kestab auto elu lõpuni (tegelikkuses tähendab pigem seda, et auto elu kestab garantii lõpuni). Mis on väga kurb areng tegelikult. 10-15 aastat tagasi ma vahetasin üsna sageli autot eelkõige sellepärast, et ühe autoga sõitmine tüütas ära. Käisin tänaval suu ammuli ja vaatasin, et seda tahaks ja teist tahaks, aga kõike ei jõua osta. Nüüd on elujärg parem, olen ostnud uuemaid ja kallimaid autosid, aga välja vahetan peamiselt sellepärast, et nad lagunevad kätte ära. Elu suurim pettumus oligi see, kui läksin 20 aastat vana tont-teab-kust pärit panni pealt kontrollitud ajalooga 3-aastase riisikoti peale. Palju väikesi vigu asendus väheste suurtega, kulu tõusis ca 10x ja nüüd palju aastaid hiljem see vana pann sõidab 5-nda omaniku käes 600000-ndat kilomeetrit, aga need kontrollitud ajalooga liisinguautod on ammu orbiidilt kadunud. Mina arvan endiselt, et liising ja garantii ei ole kuidagi seotud ja nende sidumine on vale. Kui pole raha uut autot osta, tuleb valida selline, millele rahakott peale hakkab. Kui otsustad siiski liisingu kasuks, siis ei peaks eeldama, et see välistab rikked või lisakulutused. Muide, auto kasutusjuhendis on lisaks korralistes hooldustes käimistele veel suur hulk lisanõudeid juhile - mida tuleb ise jälgida, mismoodi tohib autot kasutada (a la offroadi sõiduautoga ei tehta), millistest olukordadest tuleb viivitamatult esindust teavitada jne, palju neist kinni peetakse? Aga tulles tagasi algusesse, kas said siis oma remonditud käigukastile 4 aastat garantiid? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Üldine
»
Auto 100
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
49.3%
- SQL:
50.7%
]