Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Üldine
»
Auto 100
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: helper85[/i] [quote][i]Algselt postitas: tnx[/i] Pikema liisinguperioodi saab katta lisagarantiiga või valides sellise automargi, mis pakub piisavalt pikka garantiid. Teisalt, mis see liising üldse asjasse puutub? Garantii on tehase vastutus tootmisdefektide eest. Liising on finantsinstrument võimaldamaks üle jõu elamist - seda näitab ilmekalt ka esimese omaniku liisinguperioodi lõppedes tagasi antud autode seisukord. Teine omanik ostab need pannid reeglina ka liisinguga ja võib mingist garantiist ainult und näha, paremal juhul kohalik esindus pakub oma kulu ja kirjadega midagi natuke, et üldse oleks võimalik seda saasta realiseerida, kuigi enamus vigu ei ole sellises vanuses enam mitte tootmisdefektid vaid halva kohtlemise tagajärg. Auto kohe välja ostmisel jääks intresside arvelt hoolduseks raha üle ja siis ehk poleks vajagi iga paari kuu tagant mootorit või käigukasti lahti võtta. Aga noh, eks see ole mõneti ka rahvusliku üldise kultuuri küsimus. Mõnes riigis on klient rohkem kuningas ja oskab ka kuninga vääriliselt käituda, teine rahvas on harjunud jalaga ust lahti lööma, roppude sõnadega oma õigust nõudma isegi, kui tal seda õigust pole ja eks siis neile vastatakse ka samal tasemel, kuna see aitab vähendada suhtlusbarjäärist tulenevat vääritimõistmist. [/quote] Ausalt öeldes jääb su postituses väljendatu pisut arusaamatuks, sh see, kuidas puutub liising siia, esmasest ja teisesest omanikust rääkimine jne. No on tore, kui mõnel mehel on taganttaskust võtta 22000 eurot, et sõiduk koheselt välja osta. Mina nii rikas mees ei ole. Pidin liisingut kasutama. Ja seeläbi puutubki minu probleemi ka liising, kuna liisinguandja on ju sõiduki tegelik omanik, mina üksnes kasutaja ning liisingu lõppedes pean tagastama töökorras sõiduki. Ja tõesti ei osanud ette näha, et DSG käigukastiga võiksid sellised probleemid ette tulla. Seda enam, et olin enne ostmist lugenud mitmete kasutajata kogemusi äärmisest rahulolust. Nendin, et siia foorimisse ma jah kahjuks enne ostmist ei sattunud. "Auto kohe välja ostmisel jääks intresside arvelt hoolduseks raha üle ja siis ehk poleks vajagi iga paari kuu tagant mootorit või käigukasti lahti võtta." No mida veel - kas vihjad sellele, et seepärast on mul käigukastiga probleemid, kuna ei jaksa hoolduses käia! No c´mon. Peaksid ju ise väga hästi teadma, et uut autot ostes oled kohustatud järgima hooldusvälpa ja seejuures ei huvita ametilikku teenindust üldse see, kas lisaks intressidele jaksad ka hoolduse eest maksta või mitte. Ja siis veel see rahvusliku teema jutt. Kuidas see siia puutub?! [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Üldine
»
Auto 100
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
40.7%
- SQL:
59.3%
]