Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Üldine
»
Auto 100
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: LauraM[/i] [quote][i]Algselt postitas: ajatusak[/i] Tere, Mõtlesin, et jagaks siis foorumikasutajatega ka oma kogemust koda ametliku esindusega Eestis. Ostsin neilt eelmise aasta sügisel kasutatud Octavia. Kõik ilus tore, sai isegi nende juures juba korralises hoolduses käidud, ja nüüd siis jõudis kätte aeg tehniliseks ülevaatuseks. Selgus, et esimeste uste klaasid on liiga tumedad (lubatud läbipaistvus peab olema 70 % mul aga 43% ). Ei osanud nagu musta ega valget kosta selle peale, kuna esindus mind sellest ostuhetkel ei teavitanud. Löödi aga tehnilisse passi kordusülevaatuse tempel ja saadeti minema. Mõistagi selline asjade käik mulle rõõmu ei valmistanud ja sõitsin esindusse aru pärima. Rääkisin oma loo hoolduse leti taga istuvale heleda peaga noormehele ära, mille peale tema venitas moka otsast: "Kasutatud auto?" , küsis müügimehe nime ja kadus minema kümneks minutiks. Tagasi tulles oli tal abivägi kaasas kellegi ümmarguse näo, valge särgi ja lipsuga meesterahva näol - nähtavasti mingi kõrgema auastmega kuju siis. Valgesärk pakkus välja, et toogu ma auto kahe päeva pärast neile, võtavad kiled maha. Mina küsisin selle peale, et kas varem ei saa, kuna autot on vaja ja seaduse järgi ei tohi ma sellega üldse sõitagi ( ületoonitud klaasid on ülevaatusel ohtlik viga ja sõita võib ainult ülevaatuspunkti või lähimasse remondikohta). Valgesärk vastu, et nojah, sõietakse hullemate asjadegagi ringi. Küsimuse peale, et kas nad on nõus siis võimaliku trahvi kinni maksma, hakkas mees valju häälega naerma ja vastas et muidugi mitte. Ja üleüldse, nad tulevad mulle täiega vastu, kui nad selle töö tasuta ära teevad. Selle peale ma sain juba veidi kurjaks, et nemad müüvad mulle auto, millega tegelikult sõita ei tohigi ja ametlikult ülevaatuselt läbi ei saa ( ostes autol muidugi oli värskelt tehtud ülevaatus, niiet ilmselgelt poistel käpp sees, et läbi lasti) ja siis nemad "tulevad mulle vastu" ?! Selle peale hakkas Valgesärk ajama, et kasutatud auto ja mingit garantiid nagu ei kehti ja üleüldse ma ju vaatasin auto üle enne ostu ja olen ise loll, et koti pähe lasin tõmmata omale. Ma küsisin selle peale, et mida kuradit see garantii asjasse puutub ja kas mina, kui "inimene tänavalt" pean silma järgi oskama öelda, kas klaasid on nõuetele vastavad? Päris mõnus suhtumine ikka. Ametlik esindus ei tohiks ikka lubada endale teadlikku inimeste petmist ja sellist ülbet ja üleolevat suhtumist. Ära nad selle töö ikka tasuta tegid aga tasub olla ettevaatlik Auto100-ga asjade ajamises. Ise ei kavatse sinna enam kunagi jalga tõsta. [/quote] Kasutatud auto ostmine esindusest peaks olema teoorias turvalisem lahendus, kuid reaalsus on see, et ka nemad on tegelikult lihtsalt vahendajad. See, mis eelmine omanik autoga teinud on, jääb üldjuhul ka tema südametunnistusele. Esindus teeb sellele vaid omapoolse üldise ülevaatuse ja parandab vajadusel suuremad probleemid. Kas TÜ oli tehtud ka Auto100-s? Omal kogemus Jõhvis asuva Viru Molleriga, kust sai kaks aastat tagasi kasutatud Superb ostetud ja seda tingimusega, et kõik garantiiprobleemid saan lahendada Tallinnas. Tegelikkus kujunes välja nii, et DSG siduriprobleemi ilmnedes jooksutati mind ikkagi korduvalt Jõhvi esindusse ning sõidutati garantii kilomeetritest tühjaks. Neid juppe lendas peale DSG remonti ikka siia-sinna ning nendega ühendust võttes küsiti esimese asjana palju km-sid ees on. Kuuldes, et garantiist on 100 km üle sõidetud, saadeti mind üsna konkreetselt pikalt. Sellel momendil oli ikka väga kahju, et omaltpoolt vastu tulin ja olin nõus neid probleeme nende tingimustel lahendama. Kuna tegu oli minu täitsa esimese autoga ja ma päris täpselt ei teadnud ka kuidas asjad käivad, siis esmamulje oli ikka väga mõru. Nüüd tagantjärgi targemana tean ka seda, et see märgutuli armatuuris, millele autot üle andes antud esinduse inimene mitte mingit tähelepanu ei pööranud, oli rehvirõhu oma. Ja nii sõitsin ma ka ühe korraliku talverehvi läbinisti praguliseks. Kuna Jõhvi esindusest saadud kogemus oli piisavalt negatiivne, siis läks omajagu aega kui ma Forsist ringiga Auto100-sse jõudsin. Sealne kogemus ehmatas mind aga pigem positiivselt, sest nii asjalikku ja vastutulelikku suhtlemist ei osanud ma oodata ja ka väiksemad mured on saanud väga konkreetsed ja mõistlikud lahendused. Rääkimata sellest, et mu kirjadele vastatakse koheselt. Viru Molleri kirjad saabuvad ca nädalase pausi järgselt ja seda ka peale meeldetuletuse saatmist. Väike asi aga minu jaoks oluline. Kuna eelmisel aastal Jõhvis vahetud DSG sidur jamab taas, siis oli ka mul neid andmeid vaja, et neile see paber keeldumise korral ette näidata. Andmete edastamisega neid probleeme ei olnud, küll aga teatas Jõhvi esindus, et sellele komplektile lõppes garantii koos auto garantiiga ehk siis sisuliselt oli garantii 4 nädalat. Ja nüüd ma võin selle siduri oma raha eest vahetada :cool: [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Üldine
»
Auto 100
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
44.2%
- SQL:
55.8%
]