Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
S.S.D.D.

 postitati 14.06.06 11:18
Tsitaat:
Algselt postitas: wigry
See on mind kah ikka päris palju häirinud, et auto on kõrge ja seda eriti just taga osast. Tagumine ratas ei sobitu ilusasti oma koopasse, kuna see on kõrgele tõstetud ning selle tulemusena pilt kannatab päris tugevasti.


Optiliselt aitab selle vastu kerega ühte tooni värvitud mustad plastikliistud ja pamperi alumised ääred + suts suurem ratas - 16" näiteks
Timur

 postitati 26.05.06 15:47
Tsitaat:
Algselt postitas: petst
Tuleb meelde, et mõned head aastad tagasi sai VW Boraga keset Pärnu mnt karterisse auk sõidetud. Sillaremondi tõttu oli tehtud samasse kõrvale ümbersõit, mis oli sillutatud jämedafraktsioonilise killustikuga. Sai Riiga kiirustatud ja ega eriti ei viitsinud hoogu alla võtta. Ja korraga käis pauk ära. Mõtlesime, et mis seal ikka juhtuda sai. Panime täiega edasi. Mõni kivi lendas põhja vastu vms. Kui Pärnus bensujaamast startisime siis saime sõita vaevu 100m kui viskas õlitule põlema. Õpime ikka oma vigadest, kes ikka viitsib teiste targutamist kuulata.. :)

Selle vastu aitab karteri kaitse;)
petst

 postitati 26.05.06 14:01
Tuleb meelde, et mõned head aastad tagasi sai VW Boraga keset Pärnu mnt karterisse auk sõidetud. Sillaremondi tõttu oli tehtud samasse kõrvale ümbersõit, mis oli sillutatud jämedafraktsioonilise killustikuga. Sai Riiga kiirustatud ja ega eriti ei viitsinud hoogu alla võtta. Ja korraga käis pauk ära. Mõtlesime, et mis seal ikka juhtuda sai. Panime täiega edasi. Mõni kivi lendas põhja vastu vms. Kui Pärnus bensujaamast startisime siis saime sõita vaevu 100m kui viskas õlitule põlema. Õpime ikka oma vigadest, kes ikka viitsib teiste targutamist kuulata.. :)
reFFLex

 postitati 26.05.06 10:23
Tsitaat:
Algselt postitas: petst
Tsitaat:
Algselt postitas: reFFLex
Su viimane lause on nüüd väga iseloomulik Delfi kommentaatoritele ja väga lahmiva alatooniga. Kas sa siis lõigul, kus sile asendub järsku raputavate aukudega, pidurdad kiirelt 30 peale?


Lahmimine? Mõtlesin seda täpselt nii nagu kirja sai ehk valin sõidukiiruse vastavalt teeoludele. Seni ei ole Tallinnas õnneks pidanud 30km/h sõitma. Kõik peamised teed on täiesti sõidetavad..

Mulle tundus sinu viimane lause toona lugedes just sellisena, midagi pole teha. Niisugune kord juba see suhtlemine on, et ühe inimese poolt väljaöeldust võib teine inime sootuks valesti aru saada ning nii on arusaamatused ja pahad meeleolud kiired tekkima. Võtsin seda ilmselt liiga personaalselt, kuna nende teede peal, mida mina olen sunnitud (see on muidugi vaieldav) kasutama, ei passi sellise juhtnööri järgimine, kuivõrd kuumaastik ning kevadel tekkinud mmõnusad löökaugud tekivad järsku ja ootamatult vaatevälja ja raputavad täiega.

Tööle käies jääb mulle jalgu Pae tänav, mis tundub olema justkui pommirünnaku alla jäänud. Läbin pea iga päev ka Pärnamäe tee Vana-Narva maantee poolset otsa, viimatinimetatud teed mööda liigun samuti - selle piirkonna teed on väga vastikud. Neid mööda normaalkiirusega liikudes hakkab autost ja tema vedrudest-amortidest-liigenditest selgelt kahju, kui üritan ette kujutada, millist vatti nad sel ajal saavad, mil mul kabiinis kõrvus kumiseb ja masin võdiseb.

Kui ma nüüd üritan vaimusilmas ette kujutada, milline tunne võiks olla sõita neidsamu teid ntx 18"-se 215/40 mõõdus rehviga, siis eeldan ma, et värin-kolin on hullem ning auto saab ka rohkem kannatada tänu asjaolule, et rehv on kõvem ning summutab lööki vähem.

Tallinnas on teede kvaliteet väga kõikuv ning seda, et peamised teed korralikud ning sõidetavad on, ma ei vaidlusta. Aga vahel on sellised ropud lõigud kusagil suvalistes kohtades, nii et nendega ei oska arvestada ning tavakiirusega üle sõites tekib tunne, et nüüd murrab rattad alt :cool:
petst

 postitati 22.05.06 22:16
Tsitaat:
Algselt postitas: reFFLex
Su viimane lause on nüüd väga iseloomulik Delfi kommentaatoritele ja väga lahmiva alatooniga. Kas sa siis lõigul, kus sile asendub järsku raputavate aukudega, pidurdad kiirelt 30 peale?


Lahmimine? Mõtlesin seda täpselt nii nagu kirja sai ehk valin sõidukiiruse vastavalt teeoludele. Seni ei ole Tallinnas õnneks pidanud 30km/h sõitma. Kõik peamised teed on täiesti sõidetavad..
stefan

 postitati 21.05.06 15:55
Minev suvi juhtusin nägema erkpunast O2-te, millel oli kõrgendatud vedrustus, samal ajal 17-tollised Sputnik valuveljed ja nende peal 225 mm-i laiused madala profiiliga ja suure klotsmustriga M&S rehvid : )
Aga see oli Islandil, kus teadupärast on palju põneva vedrustuse ja rehvivalikuga masinaid.
Aaro

 postitati 20.05.06 15:36
Tsitaat:
Algselt postitas: Timur
Pilusilmad oskavad teha väga korralike velgi, näiteks Kosei;)


Seda minagi, kui tegu originaal veljega. Mitte mingis vabrikus fufflid tehtud.
Timur

 postitati 19.05.06 13:59
Pilusilmad oskavad teha väga korralike velgi, näiteks Kosei;)
Aaro

 postitati 19.05.06 13:39
Tsitaat:
Algselt postitas: reFFLex hirm velgede lõhkumise ees, millest eelpool juttu olen teinud.


Ära põe, kui ostad originaal veljed, mitte mingid pilusilmade ja kuuevarbaliste replicad, ei ole see velje purunemine nii kerge midagi.
Replica on kuidas juhtub materjalist kord liiga kõva, kord liiga pehme. Originaal velg peab ka sellised keskmised matsud väga eduliselt vastu ja kui suurem pauk siis läheb mõlki, mida annab ikkagi sirgeks venitada.
Replica siis vastavalt kas paindub täiega läbi või kui on liiga tugev siis lihtsalt puruneb tükkideks. Kuigi jah on ka erandeid kus replica on ka hea välja kukkunud.
raul

 postitati 18.05.06 22:12
See lai/madal vs kõrge/kitsas rehv on suht harjumuse asi ka. Kui oled ära "rikutud" jäiga kartauto taolise aparaadiga (ma sõidan ringi ka pisikese Pesoo 205gti-ga) siis tunduvad kõik teised autod suhteliselt mõnusad ning pehmed ja vastupidi. Käisin mõned ajad tagasi proovisõidul Toledoga ja pärast müügimehele kiitsin: "hea pehme auto Tallinna tänavatel sõitmiseks". Vastuseks sain "sellel autol on all sportvedrustus/amort ja madal 16" rehv ;)
Enda kogemused viimaste autodega:
pesoo - vahet ei ole kas on 185/60R14 või 205/50R15 - ikka ühtemoodi raputab aga enne kurve ei pea praktiliselt pidurdama :cool:
bemar - üks suvi oli all 245/45R17 ja siis siirdusin 205/55R16 ja 225/50R16 - probleem ei olnud jäikuses ja aukudes (245 lauisega rehv "sööb" edukalt väiksemad augud ära) vaid selles et rõõpas teedel kisub nagu sõidaks trammiga
skoda - 195/65R15 piisavalt pehme, auke ei vaata nagu pesooga sõites, aga esiotsa vedrustus võiks olla jäigem et ei noogutaks.
reFFLex

 postitati 18.05.06 20:55
Kord enne oma auto ostmist sain proovida ARX-i miskise müügijuhi vms tegelase autoga (ilmselt tema oma oli, kuivõrd titeiste ja muu pudi-padi oli autos laiali) omaniku valvsa pilgu all paar kilomeetrit mööda Peterburi teed liikuda 2-liitrise diisliga, millel olid 17 tollised Pegasuse veljed all. Ei mäleta täpselt, kuidas aparaat tundus olematu kvaliteediga Peterburi teel. Arusaadavalt ei oska ma seda tunnet võrrelda ka oma praeguse autoga sõitmise kogemusega.

Olen pidand plaani RS-iga linna vahel proovisõitu teha, saaks teada, kuidas need 17" Zenithid on. Kas teate, kas RS-il on vedrud jäigemad, kui tavalisel laugpäral? 18" velgedega RS-iga vist ei saa proovikat teha, heameeleka katsetaks ka seda kombinatsiooni. Hirmus isu oleks tollike-paar suuremat velge osta, kuid ei tahaks nii palju pappi välja käia, pluss ka see hirm velgede lõhkumise ees, millest eelpool juttu olen teinud.
Timur

 postitati 18.05.06 19:04
diesel
muide on vahet küll kuidas masin käitub siis kui tal on all 195/65 r15 või 205/50 r17. Mina olen harjunud madala rehviga sõitma ja kui madala rehviga rattad alla kruvisin tundsin end masina roolis palju kodusemalt ;)
diesel

 postitati 18.05.06 07:42
suur velg ja pea olematu kumm on puhtalt väljanägemise asi. see juhitavuse ja teetunnetuse teema siiski päriselus juhte eriti ei puuduta.
ja eks noored mehad tahtvad ikke omal kirjuid sulgi selga saada, et siis neidudele parembini silma hakata ja omasuguste seas respecti saavutada. :)
talupojamõistus ütleb nii, et autole pannakse pidurid vastavalt kiirusomadustele ja velg siis järelikult selline, mis piduritele ümmer mahub ja rohkem suuremat põle sugugi tarvis.
mina näiteks eelistan võimalikult mugavat sõitu ja selle jaoks on võimalikult kõrge profiiliga suss just väga hää.
ja teeaukude või lamava politseiniku ees ma küll tavaliselt hoogu maha ei võta ja aukudest mööda laveerimist ka eriti ei harrasta.
mida madalam profiil, seda ettevaatlikum peab sohver olema ja eks see on igaühe enda valik.
reFFLex

 postitati 18.05.06 07:28
Tsitaat:
Algselt postitas: petst
Ei saa aru, mis meie teedel nii väga viga on? Mul 17" ja 45 profiil all. Suvel käin orienteerumas ja pean sõitma kõikvõimalikes mülgastes enne kui raja äärde jõuan. Kui silmad lahti hoida siis pole probleeme. Ei ole kinni jäänud ja velejed/rehvid terved. Linnas olen korduvalt aukudest läbi sõitnud ja pole probleeme. Ehk siis kokkuvõtteks - sõidukiirus vali ikka teeoludele vastav.

Ma EELDAN, et madal profiil+suur velg annab kokku kombinatsiooni, mis meie teedel (tahad täpsemaid nimesid/lõike, kus olukord hull?) ei pruugi hästi kesta. Ega ma ei tea kindlalt. Mul on 16" ja 55 rehvi kõrgus ning sellega pole suurt häda liikuda. Ometi raputab ja paugutab sitematel lõikudel hirmsasti. Nii ma arvangi, et kui oleks sellistel lõikudel 18" ja 40 kõrgusega rehv, siis paugutaks kõvemini ning teravamate servadega ja sügavamad löökaugud võivad veljele ka tou ära panna. Seda viimast ei arva mitte mina ainult, vaid mulle nii öeldi ka erinevate tuuningdetailide poest. Kui 205/55/R16 rehvi külgseina kõrgus on ~113mm, siis 215/40/R18 rehvil on see vaid 86mm s.o 27mm vähem (LINK).

Su viimane lause on nüüd väga iseloomulik Delfi kommentaatoritele ja väga lahmiva alatooniga. Kas sa siis lõigul, kus sile asendub järsku raputavate aukudega, pidurdad kiirelt 30 peale? Siis peaks piirkonniti ikka väga ebaühtlase kiirusega sõitma. Kui ma kusagile mäestikku satun, lasen hullemate raputamiste korral jala gaasi pealt maha vahel ning püüan konarustest mööda sõita. Suurem osa ajast aga tuleb liiklust jälgida, mitte teed pilguga skaneerida ja manööverdada.

Katsuks siinses foorumis targutamised ja niisama lahmimised ära jätta, hoiame suhtlemise sõbraliku niipalju, kui see vähegi võimalik :cool:
Sappi saab kõige edulisemalt väljutada Delfis :D
petst

 postitati 17.05.06 22:50
Ei saa aru, mis meie teedel nii väga viga on? Mul 17" ja 45 profiil all. Suvel käin orienteerumas ja pean sõitma kõikvõimalikes mülgastes enne kui raja äärde jõuan. Kui silmad lahti hoida siis pole probleeme. Ei ole kinni jäänud ja velejed/rehvid terved. Linnas olen korduvalt aukudest läbi sõitnud ja pole probleeme. Ehk siis kokkuvõtteks - sõidukiirus vali ikka teeoludele vastav.
diesel

 postitati 17.05.06 10:41
see tali oli mul kõrgema vedruga esimene ja huvitaval kombel ei õnnestunud ühtegi korda enam lumme kinni jääda. tea kas oli asi kõrguses või lund hoopis vähem. :)
enivei, see teema siin tegelikult yeti kohta ja parem oleks teemaväline mula ää splittida. :)
Octavianus

 postitati 17.05.06 07:53
just nii, diesel.
see oli ka põhjus miks ma Yetist mõtlema hakkasin.
piisavalt palju saab käidud kind of "offroad".
diesel

 postitati 17.05.06 07:16
mina panin ühele oma traktorile hoopis kõrgemad vedrud. :)
ja tegelikult võiks veel veidi tõsta ja lisaks pruukida kõrgema profiiliga susse ka. :)
ehk maitse asi, ütles muri ...
reFFLex

 postitati 17.05.06 06:35
Tsitaat:
Algselt postitas: Octavianus
visuaal on võimas. aga tuleme tagasi maa peale. sa räägid Saksamaast. mõtle mis teed seal on.
ja kui sa Maarjamaal keerad maanteelt kõrvale?
Tahad vast korragi aastas sõita Jaanitulele või seenele või niisama piknikule.

Silme ette tuli äkki afro-ameeriklaste massinad, mis nupule vajutades yles kerkivad:p

Äkki selline system olex kirik keset kyla? :D

Ilmselt su viimane ideeflash oleks tõesti parim võimalik lahendus - kui tahad, pressid nuppu ja teed omale maasturi, pressid aga nuppu teistmoodi, saad low rideri :)

Seda ma olen omastarust enda varasemates selleteemalistes sõnavõttudes mõista andnudki, et hoolimata mõnusast visuaalist ei passi madalaks lastud (sportvedrudega?) autod meie teedele. Praegugi on mõnel lõigul väga ropp tunne ja nutt kipub kurku, kui mõtled, millist vatti kõik liigendid jms auto küljes saavad. Ka madalaprofiililiste rehvide ja suurte ~18" velgedega ilmselt pole meie linnamaastikul eriti otstarbekas liikuma tulla. Paha oleks küll, kui velje kõveraks või sootuks katki põrutaks sellel lihtsal põhjusel, et rehviprofiil oli nõnna madal, et rehv löökaugu-pauku kinni ei võtt ning obadus veljeni kandus.

Või on meil siin mõni spetsialistim selles vallas - olen ma oma viimase mõttekäiguga õigel teel? Räägi oma arvamus välja :cool:

Samas see konkreetne OII siin üleval pildil niiväga madal ju ei ole. Milotec pakub näiteks vedrusid, mis autot kõigest 3cm madalamaks laseks. See on samas just see vahemaa, mis tavavedruga auto džiibiks teeb. Pean selle säga käest uurima, kui palju ta oma riistapuud maapinnale lähendas.
Octavianus

 postitati 17.05.06 00:14
visuaal on võimas. aga tuleme tagasi maa peale. sa räägid Saksamaast. mõtle mis teed seal on.
ja kui sa Maarjamaal keerad maanteelt kõrvale?
Tahad vast korragi aastas sõita Jaanitulele või seenele või niisama piknikule.

Silme ette tuli äkki afro-ameeriklaste massinad, mis nupule vajutades yles kerkivad:p

Äkki selline system olex kirik keset kyla? :D
reFFLex

 postitati 16.05.06 18:50
Tsitaat:
Algselt postitas: jk
wigry, viska 300kg tagasilla peale ja ratas on vägagi koopas :P

Tõsi ta on, et kui paksud pardal (so tagarida rahvast täis), siis on peramine ots täitsa meeldivas kõrguses. Aga noh - selge see, et priisõitu tsemendikottidele selleks tegema ei hakkaks, et auto kõrgus maast parem tunduks :P

Ma pole Auto100st seda veel uurinud, et mis nad vedrude eest saada tahavad ja kas see ka garantiid kuidagi mõjutaks. Ei tea ma ka seda, kas madalamad vedrud on ka jäigemad (mis nagu oleks loogiline). RSil peaksid olema vist mingid sportlikumad vedrud, madalam on auto igal juhul.

Saksa octavia-foorumist sattusin ühe säga auto piltide otsa, mis kohe hirmus head välja näevad. Ma pole selgeks üritanud teha, kui palju ta autot madalamale laskis, kuid nende 18tolliste ja hästi koopas istuvate velgedega näeb apastraat VÄGA hea välja. IMHO :cool:

Link www.octavia-forum.de kasutaja nimega RuHe kodukale on SIIN, klikkige vasakul 'My Albums' all 'Octavia 2' lingil.

Kaks pilti lingin otse sealt lehelt:
http://www.magix-photos.com/mediapool02/C0/B9/6B/00/E0/30/11/DA/BE/C9/27/1D/50/78/E6/3A/oma/10/8FD0E6B0E03211DAAB42E2C35078E63A.jpg

http://www.magix-photos.com/mediapool02/C0/B9/6B/00/E0/30/11/DA/BE/C9/27/1D/50/78/E6/3A/oma/10/99C4A940E03211DABB965F1F5078E63A.jpg

Vaatepilt hea, mis? ;)

edit: krmus säga on oma auto pildid maha võtt ning minu varem pakutud lingid ei tööta enam :S
jk

 postitati 16.05.06 17:13
wigry, viska 300kg tagasilla peale ja ratas on vägagi koopas :P
wigry

 postitati 16.05.06 17:00
See on mind kah ikka päris palju häirinud, et auto on kõrge ja seda eriti just taga osast. Tagumine ratas ei sobitu ilusasti oma koopasse, kuna see on kõrgele tõstetud ning selle tulemusena pilt kannatab päris tugevasti.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 70.6% - SQL: 29.4%]