Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
lare

 postitati 18.05.06 22:33
Tsitaat:
Algselt postitas: Alexxx
Kuidas sa selle lukuauku puhtaks tegi, eks on mingi vahend sest mul on ka selline probleem.

Mina olen teinud nii:
kõigepealt suran aerosoolpakendis suruõhuga puhtaks(mul seda õnneks tööalaselt võtta) ja määrin teflonsprayga(ei tohiks mustust koguda).
moanspot

 postitati 18.05.06 08:00
Aga siiski on probleem kusagil tagumistes pidurituledes. Ja ma ikkagi arvan, et seos luugi värvimisega on olemas. Ju siis ühendati miskit valesti või vesi kuhugi eriti kavalasse kohta pugenud vms.

Täna hommikul läks küll auto õnneks käima ja puha, aga kohale jõudes ei kustunud enam pidurituled ära. Panin paar korda autot tööle ja suretasin välja jamasin piduripeedaaliga, siis lõpuks ikka kustusid ära.

Ilmselt oli eile siis sama värk, parkisin hommiku auto nii, et lahkusin nö esimese otsa poolt, seega ei pruukinud märgata, eriti veel eredas päikesepaistes.


Ja mis lukuauku puutub, siis mul ka alguses võti sisse ei läinud. Ja kui läks, ei tahtnud enam välja tulla. ostsin tanklast mingit silikoonõli, surasin seda sisse ja siis vaikselt võtmega logistas asja käima. Lõpuks töötas juba üsna kergesti.
diesel

 postitati 18.05.06 07:30
stopptule ahelas peaks vool ainult pedaalile vajutades sees olema, seega otse sääl tule juures võimalikult klemmidele sattuv vesi ei tohiks lühist tekitada. aku tühjenemise põhjus ilmselt mujal. igas juhuks kontrolli kas pakiruumi valgus kustub ää kui luugi kinni paned.
lukuauk aga ilmselt püsib toimivana vaid juhul kui seda igapäevaselt sihtotstarbeliselt kasutad. minu vanemal traktoril pole juba palju aastaid võimalik isegi võtit auku sisse toppida, keeramisest rääkimata. õnneks pole pult kala teinud.
Alexxx

 postitati 17.05.06 22:33
Kuidas sa selle lukuauku puhtaks tegi, eks on mingi vahend sest mul on ka selline probleem.
lare

 postitati 17.05.06 20:28
Kindlasti soovitan selle probleemiga neid külastada.
Niipalju võin öelda,et nende majas ei toimu värvimist ja tulekinnituse moga on sisse lasknud arvatavasti inimene,kes Škodaga igapäevaselt ei pruugi tegeleda.
Paraku vastutust kannab firma,kes sulle teenust osutas.
moanspot

 postitati 17.05.06 20:12
Nonii sain nüüd kah koju ja ise kirjutama (eelnevad kanded kirjutas naine, minu telefoniteel antud juhendi põhjal).

Aga oligi asi akus, kutu mis kutu. Nii et mingi lühis kusagil, sest aku alles mõni kuu vana. Pooletunnise sõidu järel sai piisavalt eluvaimu sisse, et ka uuesti käivitada, eks näis mis seis hommikul on.

Aga nüüd jõuamegi huvitava osa juurde.

Nimelt käis autol tagumine luuk eelmisel nädala roostegarantiikorras Auto100-s värvimisel. Muuhulgas see ülemine riba, kus stopptuli on.

Pühapäeval käisin autopesulas ja pärast seda luuki lahti tehes jooksis luugi vahelt üksjagu vett autosse, seda pole nagu varem juhtunud. Asja veidike uurides selgus, et stopptuli on üsna lahti jäetud oma pesas, logiseb tugevalt. Ilmselt sealt vahelt see vesi sisse jooksiski.

Ja täna siis probleem auto elektrisüsteemiga. Kokkusattumus? Ei tahaks eriti uskuda...

Või mida autoasjades targemad arvavad, kas on siis põhjust-tagajärg seos ja selge alus Auto100-lt nõuda asi oma kuludega korda teha.

Asja komplitseerib veidike see, et see garantiikorras tegemine oli nagunii kergelt vastutulek, Tsehhist, kus sellised tööd otsustatakse tuli vastus, et antud kahjustused ei kuulu roostegarantii alla. Kuigi, nagu ka Lare ja Morden, kes neid kahjustusi nägid ükskord Mustika maaaluses parklas, vast võivad kinnitada, et selgelt oli värvi ülespundumine alguse saanud värvi alt, pindmised kahjustused puudusid. Tegelikult nendelt ma saingi üldse idee garantiikorras värvimist küsida. Ja kuna Auto100 oli eelnevalt põhimõtteliselt öelnud, et peaks garantii alla minema, siis tehti ikkagi ära. Nii siit muidugi plusspunkt neile kirja.

Nii et selline kahe otsaga asi kergelt. Samas kui nad ei kinnitanud seda tuld nii nagu peab ja sellest asi alguse sai, siis nagu elektrisüsteemi kahjustuste likvideerimise eest ei näe küll põhjust maksta.
lare

 postitati 17.05.06 19:40
Tsitaat:
Algselt postitas: moanspot
Lõpuks sai võti lukuauku ka surutud (väga oksüdeerunud)

Kusjuures väga kiirelt viskab lukusüdamikud sodi täis.:mad:
Korra kuus proovin neid puhastada ja õlitada spraymöginatega.
Timur

 postitati 17.05.06 18:08
Aku surnud või mingi jama el. süsteemis, mis aku tühjaks imes.
moanspot

 postitati 17.05.06 17:49
Tänud! Nüüd sai ukse juba lahti, tuleb välja, et pult ei töötanud sellepärast, et elektrit ei ole autos.
Timur

 postitati 17.05.06 17:47
Lahti keeramiseks keera vastu kellaosuti liikumise suunda.
moanspot

 postitati 17.05.06 17:31
Nii, patarei sai vahetatud, kuid kahjuks polnud sellest abi.
Lõpuks sai võti lukuauku ka surutud (väga oksüdeerunud), mispidi võti keerama peaks?
On kellelgi mõtteid, kuidas autoukse lahti saaks? Auto on väga ebaturvalises parklas, kuhu ööseks ei tahaks seda jätta.
moanspot

 postitati 17.05.06 16:32
Mure järgmine: võti ei tööta ehket pult autot lahti ei tee (lukuaugus ka ei tööta). Tegemist Fabia 2001 mudeliga ja originaalvõtmega. Tõenäoliselt patarei tühi. Oskab keegi öelda, kuidas võtme lahti saab, et patareisid vahetada? Suvalise kellassepa juures ei saadud hakkama. Tundub, et koosneb kahest poolest, aga kuidas need pooled üksteisest eraldada?

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 45.1% - SQL: 54.9%]