Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
diesel

 postitati 16.03.06 14:52
1. ära andmine kindlasti seal, kus uued asemele ostetakse/alla pannakse.
2. kui üldse maksma miskit peab, siis kindlasti ostes. hiljem vana pastelt ära andes, ei taha keegi enam lisaks maksta.
keskkonnateadlikke kodanikke on meil ülivähe ja ülejäänud sokutavad pigem vanad kummid kuskile võssa, kui veel lisaks maksma hakkavad.
3. otseselt vana suss keskkonda ei reosta, no kui visuaalne pool kõrvale jätta. aga taaskasutada võiks ja tuleks küll, kuna see ju väga hea tooraine. rehvist saab minu mäletamist mööda umbes kaks kolmandikku massist õlina kätte. ja küllap muud vajalikku ka veel. probleem vast esialgu veel tasuva tehnoloogia puudumises.
4. ilmselt õli toormena oleks kõige mõistlikum neid taaskasutada. kuuldavasti mingi aeg segati kummipuru ka asfaldi hulka. kunda tsemendikatlas vististi on ka nii mõnigi suss oma elupäevad lõpetanud. vabariigi idapoolsemates piirkondades leiavad nad ka "ilu"aianduses massilist kasutamist. :)
5. kuna tavarõhkudel ja temperatuuridel pole vanad kummid otseselt keskonnale ohtlikud ja risustamine vaid esteetilisel pinnal käib, siis oleksin ehk nõus mingi üsna sümboolse raha maksma. Tegelikult on vaid vaja saada taaskasutus ükskõik millisel moel majanduslikult tasuvaks ja siis võiks hoopis sussi ära andmise eest raha saada.
kui kunagi olukord nii kaugele jõuab, et rehve ka kokku ostma hakatakse, siis saab ka reostusest lahti. usun, et mingi 25-50 krooni eest tükist, veavad "geoloogid" kõik võsad ja kraavid puhtaks.
seega lõputöö on sul tore aga mõistlik oleks kui keegi suunaks oma energiat hoopis taaskasutuse majandusliku efektiivsuse parandamise suunas. :)

edit:
m 39
lare

 postitati 16.03.06 14:40
1. pakuks rehvipaigaldusfirmasi,sealt edasi jäätmekäitlusettevõttesse.
2. eelistan varianti "a".tundub kuidagi konkreetsem.
3. peab,ei tahaks,et eesti looduskaunistes kohtades kummipuud kasvaksid.
4.viisakamad vist protekteeritakse ja peenestatud rehve kasutatakse minuteada teedeehituses.
5.olen maksnud 25.-/tk e.100.- jooks
6.eelnimetatud summa maksin rehvitöökotta.ühe jooksu olen ka õhtuhämaruses õppesõiduplatsile unustanud.:(

37
M
GörelCCE

 postitati 16.03.06 14:04
Tere!

Õpin Tallinna Ülikoolis III kursusel keskkonnakorraldust ning kirjutan oma lõputööd teemal „Vanarehvide taaskasutamise võimalused Eestis”. Sellega seoses palun Teie abi järgneva küsitluse täitmisel.


Küsitlus vanarehvide ja nende taaskasutuse kohta:


1) Kuidas peaks Teie arvates olema korraldatud vanarehvide kogumine - kus peaks saama vanu rehve ära anda?

2) Kumba varianti eelistaksite:
a) Tasuda vanade rehvide kogumisele/taaskasutamisele kuluv summa kasutatud rehve ära andes.
b) Kasutatud rehvide kogumisele/taaskasutamisele kuluv summa on lisatud uute rehvide hinnale (vanu rehve ära andes tasuda ei tule).

3) Kas ja miks peaks Teie arvates pöörama tähelepanu vanarehvide kogumisele/taaskasutamisele?

4) Milliseid vanarehvide taaskasutusvõimalusi Teie teate?

5) Milline on Teie jaoks maksimaalne summa, mida oleksite nõus maksma vanade rehvide käitlemise eest?

6) Millised on Teie senised kogemuse vanade rehvide äraandmisel? Palun kirjeldage oma sellealaseid kogemusi.

Vanus:
Sugu: N / M



Vastata palun siia teemasse või siis e-maili teel aadressile gorel@calibraclub.ee


Saadud andmeid kasutan ainult oma lõputöös ja anonüümselt.


Ette tänades,

Görel Grauding
gorel@calibraclub.ee
52 36 653

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 49.7% - SQL: 50.3%]