Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
moanspot

 postitati 09.02.06 18:53
Tsitaat:
Algselt postitas: diesel
lisaks ostuhinnale arvesta ka sellega, et paljad reelingud lisavad ka täitsa märgatava numbri kütusekulule.
pikemas perspektiivis juba võib rahast suisa rääkida.



seda ma kahtlustasin isegi. Lisaks räägitakse müra suurenemisest - tuule vihin jne.

Seega teisaldatavad oleks vast kasulikumad - et peal ainult siis kui otseselt vaja.
diesel

 postitati 09.02.06 14:22
lisaks ostuhinnale arvesta ka sellega, et paljad reelingud lisavad ka täitsa märgatava numbri kütusekulule.
pikemas perspektiivis juba võib rahast suisa rääkida.
moanspot

 postitati 09.02.06 11:06
aga statsionaarseid katusereelinguid ka kusagilt mujalt võib saada? Need vast üsna autospetsiifilised?

Või on mingi Thule teisaldatav variant siis juba mõttekam. Odavam vähemalt. Ja tegelikul ega ju terve aeg ei pea seal katusel midagi olema.

Kusagilt jäid silm numbrid, et statsionaarsete reelingute koormuspiir oli 70kg antud, teisaldatavatel 100 kg.
diesel

 postitati 09.02.06 08:21
minu traktorile sai konks võetud laki autost. kes külge pani, seda enam ei mäleta. tasub ehk säält küsida. ja siis kui konesko nimelisest kohast pantseri ostsin jäi silma, et säälgi konkse laias valikus. ehk tasuks neiltki uurida.
Fabia

 postitati 09.02.06 07:38
Lasin eelmise aasta kevadel Saaremaal paigaldada .... juhtmed+konks+töö oli 3900 krooni. Konks ei ole küll teisaldatav ja mina selleks vajadust ei näinud. Niikui eelpool mainitud .. kui garantii läbi otsi remondikohti mujalt ... aga oleks ikka hea teada, mis tööd mehed teevad;)
Olle

 postitati 08.02.06 20:21
Respo kodulehelt leidsin sellised konksude hinnadhttp://www.respo.ee/est/haakekonksud.php?leht=kataloog&id=43
Timur

 postitati 08.02.06 20:15
Kui su masinalei ole enam tehase garantiid ei ole mõtet võtta haakekonksu esindusest. Mujalt võid saada poole odavamlt ja sammuti väga kvaliteetse konksu.
Octavianus

 postitati 08.02.06 19:22
haakekonxu lisapluss on see, et kui meie toredas liikluskultuuris keegi sulle sisse tagant põrutab, siis on sinu kahjud tõenäolised konxuga X korda väixemad (ja syydlasel vastupidi):D:D
Olle

 postitati 08.02.06 16:43
Mina isiklikult eelistaksin konksu.Sinna saad väga eduliselt kinnitada raami jalgrataste veoks.Seda enam, et tulevikus on plaan käru ka vedada.Kas sa Respo Haagistest oled konksu hinda küsinud?Ma oma eelmisele autole sain sealt suhteliselt normaalse hinnaga.Octaviale võtan ka sealt, sest pidevalt on vaja käru tõmmata.Seal saab kohapeal külge ka panna.Kui su autol on veel garantii, siis võib sellega probleeme tekkida.Katusereelingute kohapealt mul kogemus puudub.
moanspot

 postitati 08.02.06 15:38
Kuna hetkel autol ei ole ei ühte ega teist, siis hiljemalt suveks nagu miskit säärast läheks vaja...

Haakekonks (auto100 hinnakirja järgi) läheb maksa 4800 EEK + töö, katusereeling 2400 EEK + töö. Nii et mingi tuhandeke? tuleb vast veel otsa siis paigaldamise eest. Kas oleks lootust kusagil odavamalt saada?

Või katuseraamiks hoopis mingi selline lahendus: http://www.suusad.ee/KATUSERAAMID.html#veerennita

On keegi kasutanud?

Eelkõige veaks paari jalgratast. Selleks sobivad nii konks kui raam. katuseraami plussiks on see, et abiks ka pikemata asjade vedamisel - a la suusad. Või siis lisaruumi saamiseks box katusele. Mingit haagist vast väga tihti ei kasutakski hetkel. Samas mingis ajaperspektiivist ehitusplaanid peas, siis oleks jälle abiks väiksemat kola vedad.

Siin kindlasti mõlemat kasutanud autojuhid koos, ehk oskate ühe ja teise plusse välja tuua.

Ideaalne oleksa muidugi kui mõlemad variandid oleks olemas, aga nii palju ka ei taha hetkel kulutada. Pigem paneks siis juba sama raha eest kiirushoidiku (kui see muidugi võimalik on sellele mudelile).

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 48.7% - SQL: 51.3%]