Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
:P :o :mad: :D
:cool: :) :( ;)

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Valts

 postitati 25.09.07 13:56
siin teemas ka pisike edasiminek, amort ja puksid vahetatud. Ilmselt jõuti veale lähedale, nüüd on juba siledal teel mingi plõksumine sees, kas siis suudeti miski lahti jätta või ...:(
Eks ma neljapa kirjeldan oma juhtumisi edasi.:D
Hoolduses uuesti käidud, mingi pool tunnikest läks ja auto käes. Viga, miks suksu kobises oli vigases stabika puksi poldis. Uus polt sisse ja autu nagu uus. Ma nüüd otsin ka mõne sellise armsa augukese ka üles ja proovin, kas sellest minu vingumisest oli kasu ja kolks sai uninstallitud:o
Valts

 postitati 15.08.07 05:36
Nonii, nüüd sain ka vastuse A100-st:
Skoda garantii Eestis kehtib ikka 3 aastat või 100 000 km.
Hooldusmeiter ilmselt ei väljendanud end päris täpselt või ei selgitanud garantii tingimusi lahti. Arvan, et ta pidas silmas loomuliku kulumist, mis ei kuulu garantii alla.
Tehas käsitleb loomuliku kulmist järgmiselt:

Kõik auto detailid kuluvad. Nii võivad juba garantiiaja kestel, eriti suure läbisõiduga autode puhul, vajalikuks osutuda remonditööd, mille põhjuseks asjatundjate arvamusel ei ole mitte materjali- või töötlemisvead, mille eest vastutab tarnija. Nende põhjuseks on kasutamisest tingitud kulumine ja see ei kuulu hüvitamisele garantiikorras.
Erinevad töö- ja kasutustingimused võivad põh­justada erinevaid kulumis- ja kahjustusilminguid. Eriti kuuluvad siia näiteks hõõglambid, piduriklotsid, pidurikettad, filtrid, rehvid, siduri ketas, amortisaatorid ja klaasipuhasti harjad. Sinna kuuluvad ka seadistustööd ja muud sellesarnased meet­med, nagu:
uste ja luukide sobitamine/seadistamine, kõrvaldamaks vajumisi ja sellest põhjustatud võimalikku tuulemüra või ebatihedusi;

sildade reguleerimine või rataste tasakaalustamine, kütusetarbe mõõtmine ja mootori seadistuse korrigeerimine;

Nendel ja analoogsetel juhtumitel kehtib alljärgnev:

selged tarnijapoolsed vead materjali ja töötlemise osas on kae­tud garantiiga;

selgelt määratav kasutamisest tingitud kulumine ei kuulu – tingimustele vastavalt – garantiikorras hüvitamisele;

ebaselgeid kahjustusi võidakse kuni 6 kuu/10 000 km läbisõidu kestel käsitleda garantiijuhtumina. Hiljem tuleb selliseid kahjus­tusi vaadelda kulumisena.



Samas pakub tarnija heatahte korras kliendile pikemat garantiid, näiteks hetkel turvavarustusele 6 aastat ilma läbisõidu piiranguta.
Kommentaariks Teid huvitanud amortidest. Kui amordi tööefektiivsus on langenud kulumise tagajärjel ei kuulu need hüvitamisele garantii korras. Kui aga amordid on defektsed (näitaks lekivad või kolisevad) vahetame me need välja garantii korras.
Kui need amordid on Teie autol probleemsed, paluksime võimalusel auto meie juurde tuua, et saaksime täpsustada põhjuse ja siis otsustada lahenduse üle.
Kontrolli ajaks on võimalus pakkuda Teile asendusauto.

Lugupidamisega,

Paavo Rebane
teenindusjuht

Vot nii on lood selle garantiiga. Huvitav, kas hooldusmeister üritatakse nüüd seal tanki panna? Ei tahaks uskuda, et mees selle 50 000 garantii ise välja mõtles, ju tal olid mingid juhised ikka antud.
Nii, et kui asi ikka tundub kahtlane, siis peab õigust taga nõudma hakkama. (Krdi banaanivabariik, miks ma pean ise garantii eest võitlema- ilmselt on see ühe maaletooja viga, konkurentsi pole ja igasugune konkurents üritatakse maha suruda. see muidugi IMHO:mad: )
KKristo

 postitati 13.08.07 21:51
Tsitaat:
Algselt postitas: Valts
Küsimuse peale, kas amordivahetus läheb garantii alla hakkas klemm pastakat käes keerutama ja vastas: "Teate, amortidega ja millegagi veel on garantii ainult 50 000 km"


Kui mina enda auto kätte sain a100'st siis õeldi, et pirnid ja muud kulumaterjalid (piduriklots) ei ole garantii all. Miskit pikka detailide nimekirja ei saanud ja eks see nimekiri oleks ka 30? lehekülge pikk, mis läheb ja mis mitte. Ideeliselt amordid peaks garantii alla ju käima... samas kõik mis liigub kulub !

Naljaks oli kunagi see, et kui kuumaõhupuhuri ostsin, siis garantii oli lakooniline. Ülekuumenemise tõttu katki läinud asjad, ei lähe garantii alla!

Muideks ka A100's on muudatusi ;) Kui 15 000 hoolduses käisin, siis keegi ei tahtnud mu käest hooldusraamatut, pakkusin seda. Siis nüüd seda lausa küsiti ! Lisaks sellele, anti ka paber, mille esitatedes saan auto tagasi !!!! (huvitav, kas keegi on kellegi auto pihta pannud. Oleks ju palju lihtsam autot varastada, kui maja eest ;) )

Samas sain ka väikese kindluse, et kui kirjas on visuaalne kontroll, siis seda ka tehakse! Auto andsin ainult 30 000 hooldusesse (rohkem midagi ei õelnud) aga seal nähti ka minule teada olevaid "vigu"... ja õnneks need lähevad garantii alla.
Valts

 postitati 10.08.07 05:17
Tsitaat:
Algselt postitas: wasp
"Valtsi artiklist võib järeldada ,et ta on sõitnud autoga üle 50000 km aga puudub ülevaade aja suhtest.Kui alla 2 a siis ei tohiks ju probleemi olla .

Auto saab sept. lõpus 3-e aastaseks ja läbisõit on 64 000 km.
" muide heades firmades on nii, et kui oled oma autot korralikult esinduses hooldanud ning täitnud remondisoovitusi, siis garantiivälisel ajal võivad firmad näidata nn. head tahet juhul, kui kulu peaks suur olema - s.t. maksavad osaliselt või täielikult näiteks uue roolilati , mõne kalli juhtbloki, käigukasti vms. eest......" -vot umbes sellist juttu ajas ka lare, kui ma teda vaatamas ja O2-e masseerimas käisin (või oli see tegevus vastupidi:P)
Cobra

 postitati 09.08.07 16:01
Njah ega see garantiivärk olegi nii lihtne, kui välja paistab... aga üks mis kindel, kui pole selgelt välja toodud see, mis ei kuulu lisagarantii alla, siis pole ühel autofirmal muud teha, kui asjad garantii korras töökorda sättida... aga see selleks... eks iga firma ise teab kuidas oma nägu kujundab(siingi jällegi on mängus inimfaktor, s.t. juhme ja lolle leidub piisvalt ja needki satuvad nn. hooldusmeistriteks :D) ....kuid suures plaanis on nii, et kahjuks ei saa euroopa automüüjad müüa autot, millele ei kehti vähemalt kahe aastane garantii ning seda läbisõidupiiranguta ( vahel vastavad äriettevõtted nutavad aga ikka maksavad, eeldusel muidugi et garantiieeldused on täidetud)...sellest ka väga paljude automüüjate 2 aastane garantii.... et olla turul konkurentsivõimaline, siis A100 peab andma lisagarantii (sest japsid on 3 aastase garantiiga näiteks, mis muide igasuguste probleemideta toimivad ka euroopast toodud autodel ning isegi vastu põtkimata) ning mina ostmisel väga konkreetselt küsisin, et mis ei lähe 3 ndal aastal garantii alla ning selleks oli Xenon pirn. Selge see, et piduriklotsid ja sidur ka ei kuulu, ma väga loodan, et Auto 100 on maaletoojale kohaselt sõnapidaja ;) ... ehk siis ma ei saa tegelikkuses aru, et hoolduse eest ja nn. remondisoovituste eest tahaks raha küsida aga vastu nn. firmapoolse garantii eest ei taha midagi välja käia, see on väga väga nõme:mad:.... muide heades firmades on nii, et kui oled oma autot korralikult esinduses hooldanud ning täitnud remondisoovitusi, siis garantiivälisel ajal võivad firmad näidata nn. head tahet juhul, kui kulu peaks suur olema - s.t. maksavad osaliselt või täielikult näiteks uue roolilati , mõne kalli juhtbloki, käigukasti vms. eest......
wasp

 postitati 09.08.07 15:59
"Teate, amortidega ja millegagi veel on garantii ainult 50 000 km" kirjutab Valts

Tahtsingi eelmises postituses ütelda seda , et olenematas läbisõidust (kas või 90000 km) kui auto on alla 2 aasta vana peab ju kehtima garantii nii amortidele kui kõigele muule.Valtsi artiklist võib järeldada ,et ta on sõitnud autoga üle 50000 km aga puudub ülevaade aja suhtest.Kui alla 2 a siis ei tohiks ju probleemi olla .
Valts

 postitati 09.08.07 15:20
Tsitaat:
Algselt postitas: wasp
autoga kaasas olevas servise raamatus on selgesti öeldud , et tehasas toodetud detailidele ja varuosadele kehtib garantii 2 aastat. :cool:

Jep, kõik on õige, kuid a100 annab ju 3 aastase garantii, ehk siis 1 lisa-aasta ja kuskil ei ole peenes kirjas, et sellel garantiil on mingid teised tingimused!
wasp

 postitati 09.08.07 15:09
autoga kaasas olevas servise raamatus on selgesti öeldud , et tehasas toodetud detailidele ja varuosadele kehtib garantii 2 aastat. Sellest jutust saab välja lugeda vaid üht ka amortide suhtes , olenemata läbisõidust on garantii 2aastat. :cool:
wigry

 postitati 09.08.07 08:46
Aga garantii aluseks peaks ju miskine leping olema, kus peaks kõik asjad üksiplgi lema lahti seletatud, mis kuulub ja mis ei kuulu garantii alla. Kui nimekirja pole, siis ühest küljest võib klient kõike nõuda garantii alla ja teisalt võib esindus kõigest loobuda.

Naised saunas rääkisid, et Hyundai garantii pidi olema vääga ääri-veeri teema. Kui püüad 7 aastase autoga veel midagi garantii all saada, siis vist ainult õhku lennanud mootori ploki on nad vist nõus vahetama. 7 aastane auto on ikka juba nii ront (enamsti harju keskmise rullnoka käes), et seda garantiiga katmise asemel võiks Hyundai omale kohe otsa peale teha.

Mina olen rahul, et minu autol garantiid pole. Kui midagi vaja parandada, siis on asi selge. Ei mingit garantii peale närvide kulutamist.

Mulle pigem meeldiks auto ostul valik, et näiteks saan auto 10 000 odavamalt ja näiteks 2 aastase garantiiga.
indro

 postitati 09.08.07 08:39
Räägin ka üle loo - eelmisel Fabial hakkas esisillas midagi ca 45.000 tuhande kilomeetri läbimisel kolisema. Stabikakondid on tavaline asi ja neid oli juba 2 korda (üks varem, teine hiljem) vahetatud.

Seekord aga polnud asi nendes ja tuli vahetada midagi suuremat (hetkel nime ei mäleta). Komplitseerituks tegi asja see, et peale seda oli vaja ka silda reguleerida. Kui autot ära andes öeldi, et mina pean sillastendi oma taskust maksma, siis läks huvitavaks.

Kuna olen kohati väga kangekaelne, siis ma polnud ma sellega muidugi nõus. Kui garantiikorras vahetatakse mingi jubin ja selle tulemusel vajab auto sillastendi, siis on minuarust arusaadav et ka see on tasuta. Kuna Helkamas oli sillastend üüratult kallis (minu mäletamistmööda 400 - 500, siis julgesin küsida, et kas Skoda tehasest isiklikult tuleb keegi seda tegema. Minu näide, et Audiga (mis oli neliveoline) saan mõlemad sillad sama summa eest või isegi odavalt paika tehti muidugi kohe maha. Jutt oli umbes selline, et neil on maailmatasemel seadmed ja küllap ma käin kuskil lasnamäe golja juures tegemas kes nööri järgi sildu reguleerib.

Kuna mulle selline väide ei meeldinud, seda enam, et tegelikult olen koguaeg käinud kohas kus kogemusi tõenäoliselt rohkem kui neil ja seadmed ka paremad - siis ajas kogu see jutt natukene marru küll.

Lõpptulemus oli aga see et kui autole järgi läksin ja ulalati võtmed, siis passisin nagu loll leti juures ja ootasin arvet. Natukese aja pärast siis küsisin, et kas maksma ei peagi ja vastuseks oli - EI PEA!.

Jutu laiem sõnum on see, et tegelikult on asjad ikkagi paremaks läinud ja ma arvan, et sellised arutelud muudavad neid asju veel.
reFFLex

 postitati 09.08.07 08:30
Tsitaat:
Algselt postitas: hqs
mina ei paitanud kedagi:P seda tegi ikka äi ise:D

A äkki siis loetled oma äia välised gabariidid näiteks, et teaks A100-le külla minnes mõne sobivas suuruses sõbra kaasa kutsuda, kui enda keha pisut mõõtudes vähem muljetavaldavaks jääb :D

Või oli äiapapal miskid muud kavalad "veenmisnipid", mille teadmine teisigi garantiihädalisi jamast välja võiksid aidata? :cool:
hqs

 postitati 09.08.07 08:04
mina ei paitanud kedagi:P seda tegi ikka äi ise:D
Valts

 postitati 09.08.07 07:59
Jah, sellised erandid oleks huvitavad. Kiad jms firmad kirjutavad oma 7 a garantii lahti küll ja ei kobise suurt miskit pärast, kui garantii keiss on. Kuna ma olen siin käinud mitu korda larega rääkimas auto vahetuse asjus, siis on tema jutu järgi jäänud küll mulje, et garantii korral tullakse ikka kundele vastu. Kuna mul auto helkamast ostetud ja käimas see 3.-s aasta, mille firma peab ise kinni maksma, siis ma teen hetkel siit omad järeldused. Aga eks töötajad on seal erinevalt instrueeritud. Paistab jällegi sedamoodi, et uue skoda ostmine jääb ka seekord ära ja jällegi mitte müügimehe tõttu, vaid köögipoole sigatsemise (ebakompetetntsuse vms) tõttu. Krt küll:mad:
Aga sa hqs valgusta, kelle kätt sa paitamas käisid seal, et korda asjad said.
hqs

 postitati 09.08.07 07:54
ei, tegemist Octavia 1. põlvkonnaga.

kuna aasta on möödas, siis ei mäleta täpselt, kas oli rooliots või sarniir vms. Korda igatahes tehti ja sõidab siiani :D
reFFLex

 postitati 09.08.07 07:38
Tsitaat:
Algselt postitas: hqs
hmm, seda nimekirja oleks jah hea teada - äial Octaviaga eelmisel aastal läks kah hoolduses "ütlemiseks", kui 2a vanal ja ~45k läbisõitnud masinal keelduti esisilla kolinaga tegelemast.
Teema lõppes siiski garantiikorras tasuta vahetatud juppidega...

Kas räägid OII-st? Misasi seal esisillas siis przen oli?

Tõesti - kui on neil seal Auto100-s olemas mingisugune nimekiri asjadest, mis garantii alla ei lähe, oleks kõigi osapoolte huvides see avalikustada. Mõistlik ja aus oleks sellist nimekirja küsimise peale näidata ka auto ostjale või siis auto ostnule. Niisugune olukord, kus meie elame teadmatuses selles osas, millised detailid autost võivad garantii alla mitte kuuluda ja need saavad teatavaks alles hooldusesse mineku järgselt, on igal juhul ebameeldiv.
hqs

 postitati 09.08.07 06:41
hmm, seda nimekirja oleks jah hea teada - äial Octaviaga eelmisel aastal läks kah hoolduses "ütlemiseks", kui 2a vanal ja ~45k läbisõitnud masinal keelduti esisilla kolinaga tegelemast.
Teema lõppes siiski garantiikorras tasuta vahetatud juppidega...
jk

 postitati 09.08.07 06:20
Pressi Auto100lt välja nimekiri, mis määratleb kuluosad/materjalid, mis ei kuulu garantii alla (või kuuluvad vähendatud garantii alla, nagu amortide puhul väidetakse). Selge see, et kõiki juppe õlifiltri ja rehvideni ei saa garantii alla suruda, aga amordid on jah selline kahevahel jubin (mu subjektiivne arvamus).

Eriti tore oleks, kui Auto100 esindaja kopeeriks selle nimekirja siia vastuseks, kuna saladus ei tohiks see ju olla (kõiki uue auto ostnuid peaks ju teavitatama garantiitingimustest, sh sellest, mis garantii alla kuulub ja mis mitte).
Valts

 postitati 09.08.07 05:26
Käisin eile autol ülevaatust tegemas ja sealt soovitati esiamordid välja vahetada. Olgu, kepsutan siis A100 ja räägin mure ära. Küsimuse peale, kas amordivahetus läheb garantii alla hakkas klemm pastakat käes keerutama ja vastas: "Teate, amortidega ja millegagi veel on garantii ainult 50 000 km" Mul lõppes hetkel mõistus otsa ja tulin sealt sellise lolli tundega ära, et mulle vist üritatakse karvamüts pähe tõmmata. Siit küsimus, WTF tähendab siis see lubatud 100 000 alljärgneva tegelase jutus:
http://foorum.skodaclub.ee/viewthread.php?tid=430
Oleks nüüd tore saada ka mingit tagasisidet antud teemal. Ja ma üritan ka siia väljaspool foorumit välja ujunud infot postitada.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 30.9% - SQL: 69.1%]