Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
S.S.D.D.

 postitati 11.11.06 12:06
Sõltuvalt rehvi kummisegust on ka rehvi eluiga, tavaliselt ~25 000 km järgi peaks rehv omadega üsna õhtal olema.

Eeh milleks niimoodi riskida ja kopikat taskus veeratada, elu pealt pole mõtet kokku hoida:)Mustrit enam pole või traadid väljas , pikilõhed sees... See jama ei või ainult endale ja oma perele vaid ka täitsa süütule vastutulevale sõitjale eluga lõppeda:(

Ma vahetan rehve sõltumata läbisõidust. Kui mingi 3-4 milli rehvi mustrit järel, siis ostan uued ja vanad müün mõnele kodanikule imeodavalt maha. Tema sõidab veel aasta ja ma saan ka mingi kopika veel nede eest:)
Alternatiiv on osta iga sügis uus lamell ja kogu järgmise suve nendega samuti vurada, järgmiseks sügiseks on nad vast piisavalt pastlad juba.

ps) Kas enamuse lihtsalt sõidab siis autoga? Rehvi rõhku, rehvide korrasolekut, jahtusvedeliku taset , õli taset jne kunagi ei kontrolli?? Krt ma küll nii ei saa:) :)

Teinekord on huvtav tähelepanek, et kui inimesed ostavad uue auto või isegi ülikalli uue auto, siis kiputakse virisema, et uued rehvid on kallid. No, krt....küsitakse esmalt kas auto ikka turvaline ja mitu turvapatja on sees jne ja siis rehvide peale mis on siiski üliolulised, selle peale nagu ei kiputa raha kulutama.. Haige ja mõtlematu värk

:D:o
Octavianus

 postitati 11.11.06 01:03
sain täna Vianoris talvepapud alla, teenindus kiire ja korralik.

aga kõik 4 suvekat läxid utilisatsiooni.
44 000 olen neid udjanud, sellest mitu tuhat Albaanias-Makedoonias. Üks rehvidest oli suisa pikilõhega, hea et lõhki ei olnud veel läinud.

Teistel pigem siis välisservad siledad kuigi ka keskelt polnud kiita.

Mõlemad tagumised olid kannatada saanud tagurdamistel "boksi" vastu äärekivisid.

Eks siis uuel aastal saa rahakotti kergendada taas.
Aga 44k peaks olema keskmine läbisõit ilmselt rehvisatsile või kuidas?
reFFLex

 postitati 08.08.06 21:20
Tsitaat:
Algselt postitas: morden
ok ;) ! Vabandan sa tõesti ei maini nimeliselt Auto 100 vaid A100, aga huvitav oleks siiski teada, milline oli se esindus, sest minu loogika ütleb, et esimene teenindus vist ikka midagi tegi enne seda kui hakkas ajama, et seaded paigas ja rehvide kulumine seega gar. alla ei kuulu.

Kardan, et sul on õigus, kuivõrd lihtne on neil töökojas vajalikud seadistused teha ja öelda, et sillas viga olla ei saanud, kui anda kliendile kaks uut rehvi.

Kas on võimalik, et kokkujooks on niipalju paigast, et suht nobesti mõlema rehvi sisekülje ümaraks sööb, samas aga auto juhitavusest ei saa midagi aru, et rool võpsiku poole kisuks?

Niiet olgu tegemist selle, teise või kolmanda Škoda-müüjaga - selge on see, et kui teine jooks rehve paremini vastu peab, siis ilmselt ikka esimesel korral p. lohku tõmmati.

Aga jah - tõesti oleks siinkohal huvitav teada, mis nimelistest firmadest sa, rkuusemae, juttu tegid.
morden

 postitati 08.08.06 20:26
ok ;) ! Vabandan sa tõesti ei maini nimeliselt Auto 100 vaid A100, aga huvitav oleks siiski teada, milline oli se esindus, sest minu loogika ütleb, et esimene teenindus vist ikka midagi tegi enne seda kui hakkas ajama, et seaded paigas ja rehvide kulumine seega gar. alla ei kuulu.
reFFLex

 postitati 08.08.06 17:40
Tsitaat:
Algselt postitas: morden
Iseenesest oleks väga teretulnud nähtus, kui teema algataja avalikustaks ka foorumis firmad, kus ta oma probleemiga käinud. Saaks vastuse, kas reFFLex nimetab Auto 100 asja eest või mitte, kuna teema algatanud postituses ei mainita küll esinduse nimetust, vaid ainult esindust.

Kus ma kirjutasin "Auto 100"? :o

Sedant küll, et kusagilt ei tule mure kurtja jutust välja, millises esinduses ta käis, ka ei viita miski tema profiilis linnale, kus ta võiks pesitseda. Kes teab, äkki on ntx Tartus West Car see esindaja, kellest jutt.
morden

 postitati 08.08.06 11:28
Ise enesest oleks väga tere tulnud nähtus kui teema algataja avalikustaks ka foorumis firmad, kus ta oma probleemiga käinud. Saaks vastuse, kas reFFlex nimetab Auto 100 asja eest või mitte, kuna teema algatanud postituses ei mainita küll esinduse nimetust. Vaid ainult esindust.
reFFLex

 postitati 07.08.06 06:44
Sain lõpuks siis spetsiaalselt kontrollitud enda auto esimesed rehvid ning vaatlustulemuste põhjal olid need ühtlaselt kulunud ning nii sise- kui välisservad mõistlikult kulunud, mitte silmnähtavalt ebanormaalselt ümardunud.

Niiet mina väga Bridgestone Turanza rehve süüdistada ei julgeks... Minu auto on tehasest väljunud 2005. a 25. või 26. nädalal ning vähemasti minu auto alla saanud jooks paistab kvaliteetne olema.

Kusjuures auto24 foorumis viimane väljaütleja pani oma üleoleva suhtumise juures väljaöeldu üle järele mõtlema - äkki tõesti esinduses esimest korda käies keerati su autol sild nibin-nabin paika ning takkajärele väideti, et kõik on esmaklassilises korras, et rehvide kulumise viga tuleb rooli ja esiistme vahelisest tihendist otsida.

Kas niisugust asja on üldse võimalik kindlaks teha, et seal on post mortem reguleerimist tehtud ning rehvide ebaloomulikult kiire ja ebaühtlase kulumise põhjuseks IKKAGI oli silla kõverus? St kas sellist instantsi võib üldse eksisteerida, kes eviks sõltumatut arvamust ning väidaks kindlalt, et seesugune kulumine sai tekkida AINULT vale seadistusega esisillast ja mitte millestki muust?

Eks samas see paista välja, kas A100 selle silla sirgeks sai või mitte, kui järgmise 20k läbimise järgselt sul sama sümptomiga garantiise vaja pöörduda - kui probleemi ei esine, siis tagantjärele tark olles saad öelda, et ikkagi oli sillas jama ning A100 tegi sulle esimesel korral külma, keerates rattad kärmesti paika ja manas ette süütu-poisi näoilme.

Anna meile ka teada, kuidas sul see õiguse taganõudmine edeneb (kui sa just käega pole löönud) :cool:
ab

 postitati 01.08.06 20:39
Eeem, äkki lihtsalt ebakvaliteetne rehvide partii?
morden

 postitati 01.08.06 18:02
Tsitaat:
Algselt postitas: reFFLex
Kuivõrd sul on tegemist garantiilise autoga, siis on sul õigus nõuda teavet selle kohta, mis põhjustab sellise ebaloogiliselt kiire kulumise, kuivõrd seda ei saa mitte mingi nipiga käsitleda kui "normaalset kulumist", ja põhjuse kõrvaldamist.

Seega on nendel kohus leida rahuldav lahendus. Kuigi jah - ilmselt laiutavad nad jälle käsi, kuni sa järgmise 20k pärast sama probleemiga tuled. Kuidas saab olla võimalik, et sinul kulub, teistel sama auto omanikel aga mitte, samal ajal kui nii sinu kui teised autod on "täiesti korras"? :P Tea, kas mingit sõltumatut ekspertiisi pole võimalik teha lasta, mis selgitust annaks sellisele kulumisele?

Kuidas tagumised rehvid muidu välja näevad? Korralikud? Ma küll ei tahaks rahulduda nendepoolse seisukohaga, et auto on täiesti korras ja me ei tea, mis põhjustab seesuguse kulumise sellise sõidustiili ja läbisõidu juures, nagu sul on.

Välismaistest foorumitest oled püüdnud samasuguse asja kohta infot otsida?


Sõltumatu ekspertiis saab veermiku andmed ning seadenurkade parameetrid tehaselt. Seega samast kohast kust esindused. Kui esinduse sillastend näitab, et parameetrid korras teeb seda ka ekspertiis. Pead panti ei pane, aga viga võib peituda siiski mujal.
reFFLex

 postitati 01.08.06 15:04
Kuivõrd sul on tegemist garantiilise autoga, siis on sul õigus nõuda teavet selle kohta, mis põhjustab sellise ebaloogiliselt kiire kulumise, kuivõrd seda ei saa mitte mingi nipiga käsitleda kui "normaalset kulumist", ja põhjuse kõrvaldamist.

Seega on nendel kohus leida rahuldav lahendus. Kuigi jah - ilmselt laiutavad nad jälle käsi, kuni sa järgmise 20k pärast sama probleemiga tuled. Kuidas saab olla võimalik, et sinul kulub, teistel sama auto omanikel aga mitte, samal ajal kui nii sinu kui teised autod on "täiesti korras"? :P Tea, kas mingit sõltumatut ekspertiisi pole võimalik teha lasta, mis selgitust annaks sellisele kulumisele?

Kuidas tagumised rehvid muidu välja näevad? Korralikud? Ma küll ei tahaks rahulduda nendepoolse seisukohaga, et auto on täiesti korras ja me ei tea, mis põhjustab seesuguse kulumise sellise sõidustiili ja läbisõidu juures, nagu sul on.

Välismaistest foorumitest oled püüdnud samasuguse asja kohta infot otsida?
S.S.D.D.

 postitati 01.08.06 15:04
Mine Pärnu maanteel asuvasse Margus Muraka garaazi, nende tööga olen siiani rahule jäänud. Mingi Pärnu mnt 160e vms. oli aadress.
Sisekülje kulumine viitab ikkagi rataste lahkujooksule, loodetvasti sa autost igas kurvist "viimast" pole võtnud.
krt, seal ei saa peale vale kokkujooksu muud viga olla. Tühja rehviga sõites kuluvad mõlemad servad ja liigselt õhku täis rehviga sõites keskmine osa.
rkuusemae

 postitati 01.08.06 14:49
Täna käisin järgmises teeninduses, ka nemad ütlesid, et kokkujooks jms on korras. Ma ei saa aru, kuidas see võimalik on. Olen sellise töö peal, kus pean sõitma mõnikord päevas 500-600km päevas, kuid sõidan põhilise osa maanteedel, mitte linnas raskelt rooli keerates....
reFFLex

 postitati 01.08.06 07:51
No kurat, see ju selge jama!

Omal on ka Bridgestone Turanza 205/55/R16 rehvid, kuid ma küll ei ole veel täheldanud siseservade ümardumist vms ebaloomulikku kulumist. Just päev-paar tagasi möödaminnes nägin väljakeeratud esiratast ning muster paistis terves ulatuses korralik ja rammus olema (st ei näinud midagi, mis oleks kutsunund rehvi lähemalt silmitsema). Läbisõit hetkel on 32k, millest talveperioodil arusaadavalt need ketsid all ei olnud. Oletan, et minu suvised rehvid on ka umbes 20k läbi sõitnud.

Igatahes kontrollin ma niipea, kui auto juurde satun enda esimesed üle, et vaadata, kas sinu kirjeldatu kohta mul ka märke ilmutama hakkab.

Igal juhul PEAB OLEMA ebaühtlane rehvide kulumine ennekõike auto vale seadistuse süü. Vaevalt suudad sa oma sõitmisega mõlema rehvi sisekülge ära kulutada. Mul vanal Opelil oli esisild reguleerimata ning pika aja jooksul kulutas ühe esimese siseserva ära, mitte mõlemat.
Kus sa muidu selle 20k maha sõitnud oled?

Tra kas kuidagi protsessida ei anna selle hooldusega? :mad: Kui esisild on täielikult paigas, siis lihtsalt ei ole loogiline, et rehvid ebaühtlaselt kuluvad - ega sa siis suuremat osa sellest läbisõidust ju rool vasakule ja paremale väljakeeratult ei sõitnud!?

Tõesti oleks huvitav teada saada, kas kellelgi O II omanikest sarnast anomaaliat on täheldada.
rkuusemae

 postitati 01.08.06 06:38
Autoks Skoda Octavia 2 1,9TDI. Olen ainult 20000km sõitnud ja olin sunnitud juba esikummid ära vahetama. Kummide sisemised ääred kulusid selle ajaga riideni välja. Tegemist tehases alla pandud Bridgestone rehvidega. Käisin Skoda esinduses, vaadati auto üle, kõik jooksud jms oli korras. Rehvid garantii alla ei kuulu, pidin ise uued juba ostma.
Kas kellelgi on olnud sama probleemi ja/või oskab sellise küsimuse korral aidata? Igasugune abi on oodatud!!!!!!
:(

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 67.8% - SQL: 32.2%]