Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
taneltag

 postitati 03.10.12 17:01
Mina sain oma probleemi lahendatud ning Aasta Auto suhtumine ja probleemi tõstatamisele vastamise kiirus oli väga meeldiv ja kiire.
gurja

 postitati 28.09.12 19:24
Tsitaat:

Kui vähegi võimalust on ja mõistus külge hakkab, teen kõik hooldused/remondid ise. Saab ilusti hakkama ja ikka kindel tunne on, kui oled oma käega kõik mutrid-poldid kinni keeranud :).


Olen täitsa nõus. Oma autole teen kõik hooldused ja remondid ise. Ainult siis kui vaja spets riistad ja rohkem tarkust, siis annan auto remondi töökotta tingimusega, et mina olen remondi käigus koguaeg auto juures.
Wygla

 postitati 27.09.12 20:54
Tsitaat:
Algselt postitas: tnx
Tsitaat:
Algselt postitas: Wygla
Checklist täidetakse ikka ära, aga kas peale linnukese tegemist ka reaalselt seda asja tehakse/kontollitakse, selles on küsimus :).


No seda muidugi võib juhtuda, et rehvimustri sügavused pannakse huupi ja valik "korras" või "mitte korras" vahel tehakse kulli ja kirja visates ja tegelt ei tehta üldse midagi :P
Aga checklist annab vähemalt ettekujutuse, mida oleks pidanud tegema lisaks arvel olevale õlivahetusele (mida võib ju ka tegemata jätta ja loota, et klient ei lähe kohe õlivarrast näppima) :)
Aga nii paranolistel inimestel oleks ilmselt targem auto hooldamine ise selgeks õppida, veel parem ise auto kokku panna, sest ega tehastki või ju usaldada, nemad on ka ikka raha teenimise peal väljas.


Kui vähegi võimalust on ja mõistus külge hakkab, teen kõik hooldused/remondid ise. Saab ilusti hakkama ja ikka kindel tunne on, kui oled oma käega kõik mutrid-poldid kinni keeranud :).
tnx

 postitati 27.09.12 07:30
Tsitaat:
Algselt postitas: Wygla
Checklist täidetakse ikka ära, aga kas peale linnukese tegemist ka reaalselt seda asja tehakse/kontollitakse, selles on küsimus :).


No seda muidugi võib juhtuda, et rehvimustri sügavused pannakse huupi ja valik "korras" või "mitte korras" vahel tehakse kulli ja kirja visates ja tegelt ei tehta üldse midagi :P
Aga checklist annab vähemalt ettekujutuse, mida oleks pidanud tegema lisaks arvel olevale õlivahetusele (mida võib ju ka tegemata jätta ja loota, et klient ei lähe kohe õlivarrast näppima) :)
Aga nii paranolistel inimestel oleks ilmselt targem auto hooldamine ise selgeks õppida, veel parem ise auto kokku panna, sest ega tehastki või ju usaldada, nemad on ka ikka raha teenimise peal väljas.
taneltag

 postitati 26.09.12 17:04
Samuti negatiivseid kogemusi: Aasta hoolduse käigus avastati , et õõtshoova tagumised puksid vaja välja vahetada. Tol hetkel ei hakanud seda tegema, kuna klobin oli väike. Nüüd tagasi minnes avastasin, et asi peaks minema garantii alla ning klobin samuti suurem, kuid imekombel olid puksid sel korral ideaalses korras. Ilmselt kuni garantii läbi saab :mad:

Igaljuhul saatsin murettekitava kirja ka kõrgematele isikutele ning kavatsen kirjutada kasvõi skoda tehasesse välja kui tarvis peaks olema.
reverse

 postitati 26.09.12 09:51
Eks inimeste ootused on ka erinevad.

Minujaoks on e-post võrdne tavalise kirjaga (vastus võib vabalt võtta ka nädala, ilma paanikata), paljude jaoks on aga e-post sama mis telefonikõne (millele peab vastama kohe) või mõni instant messenger nagu MSN Messenger või Skype.

Vaadates kliendi suunalt - jube tore on saata näiteks hinnapäring e-postiga ja saada vastus mõne tunniga, hoopis teine pilt on aga vaadates olukorda klienditeenindaja suunalt - tihti küsitakse e-posti teel küsimusi, millele ei ole võimalik koheselt vastata - nt osa infost on vaja eelnevalt küsida kelleltki teiselt jne

Minu kogemus Auto100ga siiamaani on olnud konarustevaba. Küll aga pole mu autol tehtud veel esimest hooldustki, rääkimata siis garantiiaja lõpust.

See, et e-kirjadele vastatakse ca 5 tööpäeva jooksul mind isiklikult ei sega.

Siiski oma firmas püüame reeglina klientidele vastata 24h jooksul ;) Kasvõi selgitades, et pikem vastus tuleb X aja möödudes ja palume varuda kannatust.
Wygla

 postitati 26.09.12 08:54
Checklist täidetakse ikka ära, aga kas peale linnukese tegemist ka reaalselt seda asja tehakse/kontollitakse, selles on küsimus :).
tnx

 postitati 26.09.12 07:24
Mina olen A100 hooldusest alati saanud hooldusest kaasa 2 lk checklisti, kus kõik need asjad kirjas, mis teha tuleb ja mis viga oli. Mujal sellist kogemust pole olnud, mõnel pool ei osata isegi pakkumist ette teha.
Aga ootaks huviga hoopis sellise teeninduse nime, millega kõik kliendid alati rahul on olnud. Miskipärast ei usu, et selline olemas on. Ei esinduste ega nurgataguste tegijate hulgas.
diesel

 postitati 25.09.12 07:38
enamus meist ei kujuta ettegi, mida kõike hoolduste käigus on ette nähtud teha.
muuhulgas tuleks ka varuratas üle vaadata ja selle õhusurvet kontrollida. või näiteks turvavöid või uksehingi määrida või ...
no päriselus tehakse hädapärased asjad, ehk mahlad ja filtrid ja veidi ehk vaadatakse veermikku ka. või nagu eelpool lugeda, siis isegi nende asjadega ei saada vahel hakkama.
teoorias peaks lukksepp nö. nimekirja järgi asju tegema ja tema ka justkui vastutab. ja mingi meistri moodi asjapulk ehk peaks veidi kontrollima. päriselus tahab lukksepp kähku asja kaelast ää saada ja uue töö ette võtta. tükitöö ju. või vahel on ka lukksepa asemel mõni lammas tööle võetud, kellelt ei saagi midagi mõistlikku oodata. no ja meistreid ja muid asjapulki ka iga mehe sappa ei jagu ja ega neidki alati asi ei huvita.

üldiselt on tegu turumajandusega. niiakua saab lõdvalt lasta kui rahulolematuid on vähe ja papp sisse tuleb. kui aga tuba tühi ja nälg näpistama hakkab, siis tavaliselt hakatakse asju paremini tegema.
Maka

 postitati 24.09.12 22:09
Tsitaat:
Algselt postitas: enzo
Mina isiklikult ei saa aru sellest e-maili teel auto ostmisest. Kas tõesti on raske minna esindusse ja müügimehega kohapeal kõik detailid selgeks rääkida? Kas teises esinduses komplekteeriti auto e-maili teel ja esindusse sai mindud lihtsalt auto järgi? A100 on mul ka paar korda olnud möödarääkimisi, aga üldiselt olen nende teenindusega väga rahul.


Minu vastus on selline, kuna olin autot näinud ja sellega ka sõita saanud siis ei näinud põhjust kohale minna ja istuda mõõgimehega vaid andsin täpsed juhised mida ma soovin saada. Kuigi jah kui sooviksin lambist siis loomulikult oleks hea kohapeal näha, katsuda rääkida jne. Kuid see ei vabasta "härrasid" tegudest mis tehtud. kui ei soovi pakkumist teha või rääkida palun andku teada siis tean et ei tasu enam kontakteeruda.
Teises teeninduses sai emaili teel kõik korda aetud sest oli teada mida soovisin ja nüüd ainult dokumentide vormistamise küsimus.
Nimelt siiamaani ei ole auto100 esimeses postituses küsitud küsimustele vastust andnud vaid tundub, et lihtsalt ignoneeritakse mind.
janekts

 postitati 24.09.12 20:00
See seal nii normaalne nähtus.Tavaliselt läheb õli rohkem sisse kui tehas annab.:mad:
gurja

 postitati 24.09.12 19:27
Tsitaat:
Algselt postitas: jato
Peale hooldust öeldi, et nad võtsid järelkäru vahepistiku tagant ära ja olid selle pagasnikusse pannud.


Kes käskis maha võtta? Nemad ise??? Mul üks kord oli niimodi wv golfiga. Teeninduse mehed arvanud et mulle ei ole vaja plastiku, mis hoiab tagumine auto number, ja võtnud teda maha. Lõpp tulemus plastik tagasi ja tasuta hooldus. Miks nad teevad mida ise tahavad mitte see mida vaja ja mille eest makstakse?
jato

 postitati 24.09.12 18:58
Peale hooldust öeldi, et nad võtsid järelkäru vahepistiku tagant ära ja olid selle pagasnikusse pannud. Hakkasin seda varuratta juurde karpi panema ja siis avastasin, et varuratta koopas on vähemalt kask ämbrit vett. Algul arvasin, et see on pesust mis oli tasuta hoolduse juurde tehtud aga nüüd eelneva vihje peale hakkan ka seda bensiiniluuki uurima. Samas nad oleks võinud suure hoolduse 120tuh. käigus vähemalt korra ka seda varuratta koobast vaadata.
Varasemast hooldusest on naljakas asi kus väideti, et tagaratta piduriklotsid ja kettad tuleb kohe välja vahetada. Kuna summa tundus suur siis läksin ka mujalt hinda uurima ja tuli välja, et oopis esipidurid ja kettad on palju halvemas seisus ja tagumised võiks veel käia. Lasin kõik ära vahetada ja hind oli sama mis esindusest ainult tagumiste eest küsiti.
Hooldusest koju sõites kuulsin ka, et mingi imelik müra on, vist mingi rattalaager. Seda ka ei lasknud enam esinduses vaid mujal teha.
Teine asi on samuti selle konditsioneeriga. Kõik olevat läbi ja tuleb nii radikas, torud kui pump välja vahetada, summa on veel suurem pakutud kui selles artiklis. Kas keegi teab kus Hiiul see kliimaseadmete remont asub?

Lõppkokkuvõtteks on 5a vana Octavia remondid oluliselt kallimaks läinud kui eelmise auto Nissan Almera kogu kulud 7a peale. Kahju, et Nissanil Almerale sobilikku järglast ei tulnud.
gurja

 postitati 23.09.12 19:38
Mul on Aasta autoga (Tartus) on väga pahad suhted. Teha nad ei taha midagi, aga raha küsivad. Hooldus 15000km läksin tegema sinna. Paberi peal oli kirjas et õhufilter on vahetatud, tegelikult mitte keegi ei tenud korpuse lahti (korpuse kruvi peal oli tolm)
Kütuse ja õli filtriga oli saamamoodi.
http://imageshack.us/a/img846/736/p1080024.th.jpg




Liisaks sellele öeldi et minu auto amordid ja pidurid vaja vahetada (liiga kehvad) Kui ma ütlesin et vahetage ära, Vastus oli et garantii neile ei kesta, et ma pean ise maksma umbes 10000 eek (saadsin neid per.....)
Aasta auto andmed
http://imageshack.us/a/img337/8128/pilt1.th.jpg

Tehtud teises kohas andmed
http://imageshack.us/a/img42/8499/pilt2t.th.jpg
http://imageshack.us/a/img211/1718/pilt3.th.jpg




Pärast oli muure et kuskelt saab vesi bagaznikusse. Viisin sinna auto oli 3 tundi nende juures. Mitte midagi nad ei leidnud. Öeldi et see on kondensaat. Õues on külm ja autos soe. Algul tahtnud raha selle eest, hiljem teine mees ütles et see on garantii töö ja on tasuta. Hakkasin ise otsima. 5minuti pärast leidsin ülesse.Seal kus on kütusepaagi luuk, seest pool kaks plekki, ja nad liimitud oma vahel silikoniga kokku. Tehasepoolne praak. Auk ei ole korralikult kinni. Küsimus KAS NAD ÜLDSE ODSINUD???
http://foorum.skodaclub.ee/viewthread.php?tid=1421&page=1&highlight=gurja#pid16888
Hiljem oli mingi kolin esisillas. Mõtlesin et lähen sinna äkki garantii korral remondivad ära. Jalle auto oli nende juures umbes 2 tundi (mida seal otsida 2 tundi???) Vastus oli et kõik on korras. Kust tuleb kolin nemad et tea. Tulin koju võtsin esiratta lahti ja kohe leidsin kust tuleb kolin. Kokku otsimine ja parandus läks 10 minutiga. Rohkem ma sinna ei käi. JA TEISTELE KA EI SOOVI!
http://imageshack.us/a/img28/7534/p7210016g.jpg

Uploaded with ImageShack.us
ladavaz

 postitati 23.09.12 13:05
Jah see võib ka nii olla, kuna üsna keeruline on leket tuvastada. Minul näiteks oli põhjus selles, et see oli lihtsalt aastatega otsa saanud ja kuna A100 seda hoolduse käigus ei kontrolli nagu mina siiani arvasin, siis lihtsalt sumedal suvepäeval, hakkas tulema soojaõhku ja selle tagajärjel jooksis kliimapump kokku. Mingit leket ei tuvastatud ja siiani töötab peale pumba vahetamist kliima laitmatult.

Tsitaat:
Algselt postitas: KPuusepp
Delfi artikkel jääb mulle natuke arusaamatuks. Kirjutas ta ju seal, et mujal lasti süsteemi uus gaas peale ja kõik töötab. Küsimus tekib aga sellest, et kuskilt pidi see gaas ikkagi välja saama. Niisama ta seal otsa ei "kuiva". Seega mul on tunne, et ta sõidab ringi autoga, millel on suhteliselt varsti uuesti gaas väljas.

KPuusepp

 postitati 23.09.12 08:52
Delfi artikkel jääb mulle natuke arusaamatuks. Kirjutas ta ju seal, et mujal lasti süsteemi uus gaas peale ja kõik töötab. Küsimus tekib aga sellest, et kuskilt pidi see gaas ikkagi välja saama. Niisama ta seal otsa ei "kuiva". Seega mul on tunne, et ta sõidab ringi autoga, millel on suhteliselt varsti uuesti gaas väljas.
enzo

 postitati 22.09.12 19:51
Mina isiklikult ei saa aru sellest e-maili teel auto ostmisest. Kas tõesti on raske minna esindusse ja müügimehega kohapeal kõik detailid selgeks rääkida? Kas teises esinduses komplekteeriti auto e-maili teel ja esindusse sai mindud lihtsalt auto järgi? A100 on mul ka paar korda olnud möödarääkimisi, aga üldiselt olen nende teenindusega väga rahul.
ladavaz

 postitati 22.09.12 17:34
Hr. Tänavsuu lugu tõi muige suule, kuna ise suht sama teema läbi käinud. Kuna enal oli ka hammasrihma vahetus just äsja siis maad uurides ütlesid paljud et just hispaania hammasrihma ei soovitata. Ja veel millele tahan tähelepanu pöörata on see, et A100 annab oma ülikallile hammasrihmale 2a. garantiid, kui teed seda mujal või viid oma rihma saad aasta. Kui ikka plaanis pikemalt autoga sõita siis minu jaoks on see oluline argument aga kui on plaanis järgmisele omanikule käru keerata võib kõik asjad hiina varuosade vastu vahetada või vahetamata jätta.
lauri269

 postitati 22.09.12 11:12
Siin ka üks mures inimene škoda esinduse kohta pani paar mõtet kirja...
http://majandus.delfi.ee/news/annateada/anna-teada-kas-esindused-on-sind-autoremondiga-noorinud.d?id=65000978
Maka

 postitati 22.09.12 09:53
Tere
Mõtlesin siis panna kokku oma 5 aasta kogemustest skodaga.
2007 aastal sai siis hangitud 1.9tdi isend mis töötas 4 aastat ilma tõrgeteta ja auto hoolduskulud olid täiesti rahuldavad. Siis aga hakkas juhtuma, kuni garantii kestis oli auto100-ga ainult häid koemusi aga peale garantii lõppu kõik praktiliselt muutus.
Nagu osad siin juba teavad hakkas minu saaga pihta kui turbo ootamatult peale hoolduses käiku otsad andis. Natukene ka sellest juttu siin: http://foorum.skodaclub.ee/viewthread.php?tid=2042&page=1
Mure mis närib hinge on nendepoolne suhtumine. Nimelt võttis see parandus koos ootamatult katki läinud õlipumba jne pea 2 kuud, kusjuures helistasin mina mitu korda ja saatsin emaile millele ei reageeritud ning samuti saatis juhatuse esimees 2 kirja skoda remordiosakonna juhatajale vms 2 kirja 2 nädalase vahega ja neile ei ole siiani vastatud (tean et kirju loeti).
Ja viimaseks piisaks sai kuna liising on lõppemas ja soov oli ikkagi peale seda jama uus skoda muretseda aga oh õnnetust. Saates skodasse emaili kus soovisin uuele autole pakkumist, sellele lihtsalt ei reageeritud. Kuna aga eesti on väike siis sai tuttavale mainitud kuidas võib selline asi juhtuda. Tuttav soovitas, et saada uuesti aga seekord üld aadressile kiri ning ka tema selle kirja saajana millepeale saatis ta ise kirja samale isikule, et miks ei ole reageeritud sellele. Ning praktiliselt 10 minutit peale tuttava emaili tuli ka kohe uue auto pakkumine minu postkasti. Kui aga ma kirjutasin kirja tagasi lisaküsimustega pakkumise kohta siis sellele emailile ei ole ma nüüd 3 nädalat vastust saanud. Seega tundub et auto100 inimesed elavad hästi ning autosid müüa ei soovi.
Seega sai valitud uueks autoks hoopis teine mark millele pakkumine tuli sama päev ning lisaküsimustele vastati emailiga ning ka helistati ja seletati kenasti.

Muidu autoga olen kenasti rahul kuid esinduse poolne reageerimine pea igal tasandil on küll alla igasuguste normide.

Kokku sai nüüd pikk (kaebe)kiri kuid loodan et teistel on parem kogemus auto100-ga kui minul.


Maka

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 69.7% - SQL: 30.3%]