Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
toomass

 postitati 06.09.12 19:49
Täna lõpuks siis vaatasin, et laes on turvavöö ikka olemas. Seega peaks kuskilt romulast uurima seda keskmist tükki.
Üldiselt ma ei plaanigi seda istet sinna taha lihtsalt sisse pista. Kui ma ta ükskord soetan siis ikka nii, et asi ametlik oleks ehk siis munsterdaks ta sõiduautoks ringi. Nüüd vähemalt on teadmine, et midagi ringi ehitada ei tule, piisab keskmise istme soetamisest.
diesel

 postitati 29.08.12 20:23
kaubikuvärk käib sedasi, et on mingi x arv kilosid, mis peab kaubikul minimaalselt kauba jaoks kandevõimet olema. ark-i tehnoosakond ütleb vist suisa telefoni teel, mitu kohta kaubikuna istumiseks jääb.
näiteks ühte oma traktorit tahtsin kaubikuks teha ja mõni kilo jäi puudu viiekohalisest. seega oleks võinud vabalt ja muretult teha kahekohalise. istmete taga peab olema jäik ja statsionaarne vahesein, pehme koreavõrk ei ole piisav. oleks mul sooda raske diisli asemel bensukas, siis oleks jäänd viiekohaliseks kaubikuks.
lisaks peab kaubiku puhul eemaldatud istmete kinnitused kõrvaldama.
firma autona on kaubik hää. raamatupidajatele kohe suisa meeldib.
miinuseks igaaastane ülevaatus ja vist ka kallimad kindlustused.
kui sul passis neli kohta, siis ilma sõiduautoks ümber regamiseta ära ürita istet lisada. riik müüb sulle kohe suures koguses oma aktsiaid selle peale.
ladavaz

 postitati 29.08.12 17:37
Kui auto on kaubikuna arvel, siis ei tohi taga olla istmeid ja kaubaruum peab olema võrega eraldatud. Kui värvilistele vahele jääd, siis on trahv magus.
hqs

 postitati 29.08.12 10:15
Tsitaat:
Algselt postitas: undu
Tsitaat:
Algselt postitas: toomass
Kas on mõni põhjendus(kehtiv keregarantii vms), miks peaks sellise autoga käima hoolduses margiesinduses?

Keregarantii kehtib juriidiliselt vaid siis kui auto on regulaarselt ehk siis vähemasti korrd aastas läbinud pädeva kerekontrolli (loe: margiesindus) ja kui kerekontroll leiab midagi parandada vaja olevat (kriimud vms), siis tuleb seda ka neil kohe teha lasta, kriimude üle värvimine tuleb muidugi endal maksta)
Seega on see 12 aastane keregarantii paljudel autodel vaid ilus sõna, reaalis kehtivus ammu kaotatud.


no, see margiesinduses kontrollis käimine on ka üks paras naljanumber - mul mõlemal pool autot uksega löödud "kriimud" värvis, hoolduses ei öeldud selle kohta midagi (paberil ei olnud ka mingit kirjet).... aga noh, nad panid ka linnukese lahtrisse "elektriseadmed kontrollitud - ok" kuigi näiteks parempoolne elektripeegel ei ole viimased pool aastat elumärki andnud...
Seega ma kipun ikkagi arvama, et ega nad (näiteks) 11,5a vanal autol seda keregarantiid eriti tegemisse võtta ei taha, isegi kui hambad ristis iga aasta nende juures hoolduses käia :P
Ander

 postitati 29.08.12 08:08
Pulliks muutub olukord Leedus, kus pead maksma teemaksu kui sõiduki passis seisab kaubik. Kusjuures Leedu tollikad võtavad sellega päris tihti vahele.
toomass

 postitati 28.08.12 14:41
Mul ongi ta arvel kaubikuna.
Keskmist istet tahaks ikka nö ametlikult kasutada, st kui ma ta soetan siis teeks ikka passi ka ringi. Kui aga peab hakkama lakke rihmu kinnitama vm ehitama siis pole väga mõtet.
Lootsin, et ehk on keskmine turvavöö tooli küljes(selline ümber kõhu käiv).
ladavaz

 postitati 24.08.12 13:34
Mul oli tuttaval hiljuti juhus, kui ta ostis roomsteri, mis oli arvel kaubikuna, Mitte miski ei viidanud sellele, kui see, et korra aastas peab ülevaatusel käima.
alfonso

 postitati 24.08.12 10:01
Kõigepealt tasuks tehniline pass lahti võtta ja uurida, mis sinna kohtade arvuks kirjutatud on. Kui on neli, siis ei ole väga tark viiendat istet ise juurde kompunnima küll hakata. Vastasel juhul võib tulevikus politsei ja ülevaatusega probleeme tekkida.
moanspot

 postitati 21.08.12 11:14
Tsitaat:
Algselt postitas: toomass
Selge. Siis ilmselt pole õlide-filtrite vahetuse korral margiesindust mõtet külastada. Hoiab närve kokku ja tuleb odavam ka.

Taga on kaks kohta, seda keskmist istet pole neh. Kas see on kindel, et turvavöö laest jookseb? Netist olen pilte uurinud ja seal ei paista, et laest midagi tuleks.



no mittekasutuses olles on turvavöö laes oma pesas. Ega väga silma ei torkagi kui otseselt lakke ei vaata. Mine vaata esinduses või kusagil. Või äkki on siis erinevate lahenustega masinad olemas, ega ma ka ei tea, räägin ainult enda kogemusest.

Siin on midagi näha: http://blog.autospeed.com/static/images/blog/2008/03/roomster-vision.jpg

selle pildil ka tädi pea taga on veidike paista

http://www.carwallpapershd.net/wp-content/uploads/2011/09/66b3f_C5A0koda_Roomster_Family_5849538503_7d349341b0.jpg
toomass

 postitati 21.08.12 10:26
Selge. Siis ilmselt pole õlide-filtrite vahetuse korral margiesindust mõtet külastada. Hoiab närve kokku ja tuleb odavam ka.

Taga on kaks kohta, seda keskmist istet pole neh. Kas see on kindel, et turvavöö laest jookseb? Netist olen pilte uurinud ja seal ei paista, et laest midagi tuleks.
undu

 postitati 21.08.12 08:25
Tsitaat:
Algselt postitas: toomass
Kas on mõni põhjendus(kehtiv keregarantii vms), miks peaks sellise autoga käima hoolduses margiesinduses?

Keregarantii kehtib juriidiliselt vaid siis kui auto on regulaarselt ehk siis vähemasti korrd aastas läbinud pädeva kerekontrolli (loe: margiesindus) ja kui kerekontroll leiab midagi parandada vaja olevat (kriimud vms), siis tuleb seda ka neil kohe teha lasta, kriimude üle värvimine tuleb muidugi endal maksta)
Seega on see 12 aastane keregarantii paljudel autodel vaid ilus sõna, reaalis kehtivus ammu kaotatud.
moanspot

 postitati 20.08.12 20:20
Tsitaat:
Algselt postitas: toomass
Tere,

Juhtus selline asi, et soetasin Roomsteri(2008 aasta ja 1,6 bensukas ja muid lisasid). Koos autoga tulid ka mõned küsimused, millele, ma loodan, osatakse siin foorumis vastus anda.

Kas on mõni põhjendus(kehtiv keregarantii vms), miks peaks sellise autoga käima hoolduses margiesinduses?

Auto on nelja kohaline. Oskab keegi öelda sellist asja, et kui soetan taha vahetüki(istmeks on teda vast palju nimetada) siis kas turvavöö on selle vahetüki küljes või ei? Mingeid ümberehitusi paigaldamiseks vist ju tegema ei pea?



mismõttes neljakohaline? Mul oli küll viiekohaline. Et sul seda keskmist kitsast istet taga polegi üldse? Sellele tuli turvavöö laest. Nii et kui sul seal turvavööd ei ole, siis istmega seda ilmselt kaasa ka ei tule.
toomass

 postitati 20.08.12 16:40
Tere,

Juhtus selline asi, et soetasin Roomsteri(2008 aasta ja 1,6 bensukas ja muid lisasid). Koos autoga tulid ka mõned küsimused, millele, ma loodan, osatakse siin foorumis vastus anda.

Kas on mõni põhjendus(kehtiv keregarantii vms), miks peaks sellise autoga käima hoolduses margiesinduses?

Auto on nelja kohaline. Oskab keegi öelda sellist asja, et kui soetan taha vahetüki(istmeks on teda vast palju nimetada) siis kas turvavöö on selle vahetüki küljes või ei? Mingeid ümberehitusi paigaldamiseks vist ju tegema ei pea?

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 54.3% - SQL: 45.7%]