Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
koda uudised
»
Uus Superb
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: duplex[/i] Octavia on Golfi baasil ehitatud auto. Octavia ja Golf Variant on ligilähedaste mõõtmetega. ADAC on Octaviat keskklassi ka paigutanud vahelduva eduga kuna mõõtmed on suuremad kui mõne teise tootja keskklassi autol. Kõigil on kõva plasti rohkem. Iga uue mudeli tulekuga väheneb autodel millegipärast pehme plasti osakaal võrreldes vanema generatsiooniga. B9 Audi A4 on armatuuri alumine osa kõvast plastist. B8 A4 oli veel pehmest. Superbil on osaliselt pehmest, kindalaeka kaan kõva plast ja ümber selle pehme plast. Eelmise põlvkonna Superbil oli kindalaeka kaan ka pehmest plastist. Audi keskkonsoolil halliks värvitud plast on ju täiesti kergelt kriimustatav odav plast ja värv kulub hõõrdumisel maha. Selle taustal veel peetakse Audit veel üheks kvaliteetseima sisustusega masinaks. Materjalide kvaliteet on kõigil tootjatel alla käinud. Nüüd on juba küsimus kui hästi suudetakse need pehme/kõva plastmaterjalid omavahel kombineerida ja ära petta, et jätaks hea mulje. Kas lakitakse kalliks või värvitakse lihtsalt ära. Mõnel tootjal on see vägagi hästi õnnestunud kuna näha on, et mõne ostja jaoks on tegu väga kõrge kvaliteediga. Nüüd on osadel autodel nii, et tagaistujate uksepolstrite kvaliteet on kehvem kui esimestel. See on uus trend. Esimesena märkasin seda juba aastaid tagasi eelmise põlvkonna Nissan Qashqail. Esimesed polstrid on pehmemad, taga on täiesti kivikõva kergelt kriimustatav plast. Kui lähed autot ostma, katsud ikka esimesi materjale ja tagaistujate uksi ei pruugigi tähele panna. See jälle üks müügitrikk. Autofirmade eesmärk on sinu käest raha kätte saada. Eks nii teevad kõik tootjad. Autot ostes peab säilitama kaine pea, ega ei tohi kaubamärgi ja linnalegendide ohvriks sattuda. Väga palju aitab vastava ajakirjanduse lugemine. Foorumis kipub ikka nii olema, et iga mees kiidab oma riista. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
koda uudised
»
Uus Superb
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
33.7%
- SQL:
66.3%
]