Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
siLc

 postitati 26.09.18 18:54
Kuni -15C juures läheb gaasi pealt käima ja töötab kohe gaasi pealt.
timo99

 postitati 26.09.18 10:38
Ilma bensiinita ei saa ju, mootor käivitub ikka bensiini pealt? Või ei?
Maahärra

 postitati 26.09.18 05:20
Selle 11,5-e liitrise paagi asemele oleks siis võinud ju veel ühe gaasi anuma sättida. Mingi viie liitrine kanister oleks ka kuhugi pakiruumi ära mahtunud 😁
siLc

 postitati 25.09.18 18:10
http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=56284

Tore, et jõudu on nüüd vähe rohkem (96 vs 81kW) aga see on küll veidi mõistmatu mida mõeldi kui senist 15kg CNG paagimahtu tõsteti ühe ballooni lisamisega kõigest 2,7kg võrra - 17,7ni, samas bensupaak vähenes 50-lt 11,8 liitrini :D Kokkuvõtvalt sõiduulatus vähenes võrreldes vana 1.4 TSI CNG variandiga...

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 26.6% - SQL: 73.4%]