Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
koda uudised
»
Karoq
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: stefan[/i] [quote][i]Algselt postitas: markus[/i] millise neist 4-st võtad kui lihtsalt vaja kuhugi sõita? [/quote] Igal masinal on pereringis üks põhikasutaja ja igaüks on oma masinaga kõige rohkem rahul :) Kui võimalust on, siis mina olen vist kõige tihedam vahelduseks teiste masinate kasutaja. Kui lihtsalt küsimusele vastata, siis hetkeseisuga võtaks Karoqi, kuna temaga kõige vähem seni ma sõitnud ja paljutki on veel proovimata. Aga talviste teede puhul pakub veel krooniajal soetatud Yeti vaieldamatult kõige rohkem vahetut sõidumõnu ja naudingut juhitavusest, siin on oma osa ka selles, et ta ainsana manuaalkastiga. Teisalt on Yeti ainsana laoautode seast ostetud ja seepärast on tema mugavusvarustuses lünki (Ambition), mis pikemate sõitude puhul veidi häirivad. Varemalt eelistasin TSI Golfi iga kell oma eelmisele põhiautole B7 Passat TDI Alltrackile (kui päris libedad olud välja arvata). TSI B8 Alltrack pakub rohkem rahulolu oma vaikuse ja sujuvusega. Samas rool on normaalreiimis asulakiirustel liigagi kerge võrreldes Golfiga sama sõiduprofiili puhul. Teisalt pole temaga suveratastega veel sõitnud, sama teema Karoqiga. Vana Passati puhul mulle meeldis, et DSG vabaveeremine oli normaalreiimis alati olemas (kui ta kord oli menüüst aktiveeritud). Golfi puhul on vabaveeremine alati olemas Eco reiimis. Uuema Passati ja Karoqiga on mingi porr, Esimesel neist on DSG vabaveeremine ainult üleüldises ECO reiimis olemas, kuid see kaob nii pea kui oled esimest korda seisma jäänud ja juhiukse avanud. Uuesti aktiveerimiseks pead korraks muu sõiduprofiili peale minema.. Karoqil sama asi, kuid vabaveeremine on ka Individual profiili all olemas, kui mootorile sätteks valida ECO. Üldiselt mõistmatu loogika ja tuleb leppida ilma vabaveeremiseta tavalise sõidureiimiga kuna ECO-l on muid rohkem häirivaid kõrvalmõjusid. 7-käigulistel kastidel on õnneks mootoripidurdusefekt nõrgem kui vanal DSG6 ja TDI kombinatsioonil ja veerevad talutavalt kui gaas maha lasta. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
koda uudised
»
Karoq
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
35.1%
- SQL:
64.9%
]