Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
koda uudised
»
Karoq
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: markus[/i] B8 Alltrack pidurite osas sama meelt, kuidagi tuim on ja eeldaks sealt hoopis rohkemat. Aga äkki tehtigi teadlikult kõvematest materjalidest, sest nagu siin mainiti, siis B7 mudelil kulusid liig kiiresti ja omanikele ei pruugi see meeldida. Eks pidurite võimekus ja kulumine ole ka omavahel seotud nagu rehvidelgi. Hästi pidurdav ketas-klots ja nakkuv rehv peavad ka pehmemad olema ning kuluvad seeetõttu kiiremini. Ise eelistaks paremat pidamist ning pidurdust ja oleks nõus tihedamalt vahetama vajalikke juppe, sest kriisiolukorras on iga pidurdusmeeter oluline ning see kas saad pidama enne takistust või 5m tagapool, see on väga suure vahe. Löögijõud see teoreetiline 5m eespool on päris karm veel. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
koda uudised
»
Karoq
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
26.4%
- SQL:
73.6%
]