Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
koda uudised
»
Karoq
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: stefan[/i] Minu teada ametlikud esindused kasutavad longlife õli ja sellega sobivat filtrit ka siis, kui sa fikseeritud lühikest 15tkm välpa sõidad (või vahel omal soovil mittekohustusliku õlivahetuse lased teha). Kõrvallugu muudest kuludest: Ma ise olen uute autode puhul esimese õlivahetuse lasknud teha omal soovil 10-15tkm kandis seejärel, 30tkm ja edasi nii nagu näidik ütleb (diislitel 30tkm takka). Kõige pikemalt minu käes olnud Skodal (Superb TDI) jäi minu käes viimaseks hoolduseks 120tkm. Selle aja peale tüdineb esimene omanik masinast piisavalt, ja hakkab võimaluse korral asendust vaatama, isegi kui auto muidu hea on. Sel Superbil oli esimene pidurite töö 130tkm, vahetati enne müüki esimesed klotsid/kettad, tagumisi veel vaid puhastati. Need esimesed väsisid lõpuks ära peale Pärnu ringrajal 3x5 korda kiire ringi tegemist :) Võrdluseks mu eelmine Alltrack B7 TDI vajas esimesse 70tkm täitumise ajaks 2x (!!!) tagumisi uusi klotse ja 1x kord esimesi klotse ja kettaid. Kusjuures käsipiduri autohold funktsiooni ei kasutanud, igapäevaselt sõitsin sujuvalt, nautisin DSG vabaveeremist ja tihti pidurdasin roolilabadelt käigu allavahetamisega (ringrajal selle autoga kordagi ei käinud). Eks näis, kuidas Karoqi ja B8 Alltrackiga nüüd läheb. TSI Alltracki koha pealt on tunne, et arvestades 2.0TSI mootori võimekust võiks pidurid teravamad olla (Golfil olid uuest peast erksamad). [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
koda uudised
»
Karoq
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
33.5%
- SQL:
66.5%
]