Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
koda uudised
»
Karoq
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: tnx[/i] [quote][i]Algselt postitas: urmas66[/i] Ehk sillaosasid pole esimese paarisaja tuhande peal vaja vahetada, kui sa just igapäevaselt põllul ei sõida, vist peaaegu ühelgi tänapäevasel uuel autol(kui see pole just praak toode). [/quote] Võib-oilla on see siis kasutamises kinni. Uuena Eestist ostetud ja 100k sõitnud autot ostma minnes ei ole mingi haruldus, kui hooldusajalugu uurides selgub, et terve esisild on välja vahetatud. On ka selliseid juhtumeid olnud, kus hinna kauplemise asemel lasin müüjal vahetada rattalaagreid, amorte, pidurikettaid, mis kokku tegi märkimisväärse protsendi auto hinnast. Ka autoajakirjade kasutatud autode arvustusi lugedes jääb mulje, et minu koda on erakordselt vastupidav auto olnud, 60k järel piduriklotside vahetamist ei peeta mainimisväärseks (kui mõnel linnamaasturil tuleb esiklotse vahetada iga 30k järel, siis selle kohta öeldi hiljuti, et raske autoga kaasnev paratamatus) ja ikka leidub kiitusi stiilis "mõned autod peavad ilma remondita ikka väga-väga kaua vastu, isegi 100 000 saab paremal juhul sõidetud". Mis puutub ise lühema hooldusvälba valikusse, siis selline võimalus peaks ka praegustel VAG grupi masinatel olema, aga mina selle võlumõjusse momendil enam ei usu. Kulutab lihtsalt poole rohkem raha, aga kui mootor on algusest peale vilets, siis ta ei kesta ka lühemast välbast hoolimata eriti palju kauem. Hooldusvälp hakkab rohkem mõjutama siis, kui auto juba 3. või 4. omaniku käes - kas õnnestub veel korra edasi müüa või peab vanarauaks viima. Veel Karoq hinnast rääkides - kui siin võrdlust Mersuga peeti naeruväärseks ja küsiti, kas ma seda tõesti soovitaks, siis jah. Kui keegi tuleb minu käest küsima, kas 45k eest osta täislaks koda või plank Mersu, siis soovitaks kindlasti minna Mersut proovima. Ja tegelikult ka vastupidises suunas - kui keegi küsib, kas 20k eest osta liitrine manuaalkastiga esiveoline Karoq või Prestige (:)) varustuses diisel-automaat-4wd Duster, siis soovitaksin samuti mõlemad ära proovida. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
koda uudised
»
Karoq
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
32.6%
- SQL:
67.4%
]