Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
koda uudised
»
Karoq
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: digimon[/i] [quote][i]Algselt postitas: urmas66[/i] [quote][i]Algselt postitas: digimon[/i] Ostsin Fordi.Transit Connect Spordi.Välp on 30tkm.Küsisin kohe otse,et kuis nii suur see välp on ja kas võib ka varem õli vahetada.Vastus oli,et isegi oleks soovitatav varem vahetada õli ära.Uurisin ka remondi töökojadest ja kõik nagu ühestsuust,et oleks soovitav.Meie kliimas õlid ei kesta lihtsalt liigapalju niiskust.(huvitav on see,et esimese ülivälp on nii suur ja edaspidi väiksem.Mis ime õli see küll niisugune on?)Olen sõit praegu pea 14tkm ja õli nii must,nagu auto oleks mitu aastat vana juba.Samas räägivad,et vahet pole kui palju sõidad.Kui välp on 30tkm ja sõidad aastas 15tkm siis peab ikkagi õli ära vahetama.Pidurivedelikule on soovitav vähemalt iga 2a tagant süsteem puhtaks ja uus õli.Endal tehtud 3 autol see asi kõigil oli üle 3% niiskust sees. Eks näis mis välp siis Skodale annavad mis sai tellitud ja ootan teist. [/quote] Diisel mootoril läheb õli üsna ruttu värvuselt mustaks ja õli välp on üldjuhul seotud pigem filtritega ,kui õli endaga.Loomulikult peab õli olema vastav,mis mingile mootorile ettenähtud,aga ka samadel mootoritel võib välp olla erinev sama õliga ja vahe on sellisel juhul fitrites.On tavafiltrid ja on longlife filtrid. Meie firma 2017a Ford trnasitil, 2,0 125kw, on välp 60000 või 2 aastat.Selline välp on neil juba pikalt olnud ja autod sõidavad sellega ilma probleemideta. Niiskuse jutt õli sees on natuke ebapädev.Igasugune niiskus,kui ta ka on mootoris kaob sealt peale paari tunnist kasutamist ja ei saa sinna ka eriti tekkida,kuna tänapäevased mootorid on suht hermeetilised.Karteri tuulutuse toru ei lähe otse õue nagu vanasti. [/quote] Pidasin rohkem silmas piduri õli.Kus niiskus sees.Samas ega see jutt vii kuhugi.Eks kõik vaatavad oma rahakotijärgi.Ning firmad ja osedemüüjad enda rahakoti järgi,et saaks aga rohkem maha müüa.Kui võtta nüüd fordi siis soovitab minu autole castrol õli 5W30 ,aga kui lugeda õlipudelipealt on välp kuni 15tkm ,et ei saa aru mis see filter siia siis puutub.Paned korraliku filtri aga õli välp ikkagi väike.Ja enda autodele kus käin remontimas on koguaeg pandud Saksa toote(CLASSIC MEDUNA PT 5W30 LONGLIFE) .15tkm kirjas pudeli.Samas aga soovitavad juba nii 10tkm tagant vahetada. Jutt siis Soomest ostetud autos esindusest kus soovitati ka õli varem juba vahetada.Ja siis Soomes olevad remonditöökojad räägivad sama juttu.Ise käin Soomes elavate ning töötavate Eestlaste juures tõid teostamas.Eelmine aasta käis ringi mingi pilt kus Audi TT oli sõit üle 100tkm ilma õli vahetuseta ning milline see õli siis oli.Pigi oli see:DMuidugi jooksis mootor kokku ka. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
koda uudised
»
Karoq
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
42.3%
- SQL:
57.7%
]