Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
koda uudised
»
Karoq
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: MartinM[/i] Ma ei tea, kuidas teistel autodel, ent Insignial ei ole võimalik valida adaptiivse ja tavalise püsikiirushoidja vahel. Ehk kui ilm on kehv, siis püsikiirust hoiab parempoolne pedaal. Lisaks võtad selle nii-või-naa ka ilusa ilmaga enne eessõitvale autole järele jõudmist maha (nagu tavalisegi püsika), et sooritada turvaline möödasõit. Samuti on uuel Superbil adaptiivse püsika kang ebameeldiva koha peal. Tavapüsikas (ma loodan) on suunatule kangi otsas nagu vanasti. Nn front assist või avariipidurdussüsteem käis vanasti adaptiivse kiirushoidikuga kaasas, tänapäeval on see juba standardis. Kuna see on minu auto ees peatunud Porsche Cayenne'i ja selle ees teed ületanud jalakäija halvimast säästnud, siis seda süsteemi ma kiidan. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
koda uudised
»
Karoq
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
29.7%
- SQL:
70.3%
]