Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
koda uudised
»
Kodiaq
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: tnx[/i] 1,4 tsi müügiargument on see, mis linnamaasturite puhul ikka, et "ah, mul seda suurt võimsust ja nelivedu ei ole vaja, aga vot see maastikuvõimekus on tähtis, et lumme kinni ei jääks". Teiseks on tehastel mingid maksud lähtuvalt kogu mudelivaliku keskmisest heitmekogusest või midagi sellist ja selle optimeerimiseks tehakse siis sihukseid veidraid mudeleid. Subaru näiteks tegi 65kW imprezasid väidetavalt just selle põhjendusega, kuna wrx-id olid väga loodusvaenulikud. Aga Kodiaq tänaval kohtamise mulje on see, et meenutab Superb II - tagauks ebaloomulikult pikk ja kuut nii väike, et ma ei saa küll aru, kuidas sinna 2 istet peaks mahtuma. Kõrval seisis vana Volvo XC90, mis tundus palju paremini proportsioonis olema. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
koda uudised
»
Kodiaq
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
27.3%
- SQL:
72.7%
]