Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
koda uudised
»
Uus Octavia Scout
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: urmas66[/i] [quote][i]Algselt postitas: tnx[/i] Rääkides neliveost ja kinnijäämisest - Scout vs tavaline raskete teeolude paketiga minuteada pole kliirensis vahet. Nelivedu ise ja võimalus veojõukontrolli välja lülitada on palju tähtsamad, kui see paar cm kliirensi lisa. Kui kõik rattad saavad korralikult vedada, siis kõhu peale kinni jääb alles siis, kui rattajälg hakkab saama sama sügavaks kui vedrustuse käik. See paarisentimeetrine lisakliirens aitab kõige paremini just suvel metsarajakestel sõites juhusliku kivi või mätta riivamise vastu. [/quote] Scout on kliirensiga 171mm ja tavaline 4x4 139mm või rasketeolude paketiga 154mm.Vahe pole küll suur,aga on olemas. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
koda uudised
»
Uus Octavia Scout
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
29.5%
- SQL:
70.5%
]