Teema ülevaade |
undu
|
postitati 13.02.12 08:48 |
Tsitaat: | Algselt postitas: micx
1,6 MPI osas julgen küll öelda, et ega ta nüüd võimatu küll ei ole tehase kulu kätte saada, hetkel ma ei mäleta tehase numbreid, kuid minul on viimase
pea nelja aasta kogemus selle mootoriga, et keskmine kõigub 7-7,5 liitri vahel 100 km kohta. Ja see on väiksem, kui tehas lubab. EKs nii mõndagi
sõltub siiski sellest, kuidas sõita |
Tehas lubab 1,6 MPI linna kuluks 9,6, maantee kuluks 5,5 ja keskmiseks 7,1.
|
micx
|
postitati 13.02.12 06:45 |
1,6 MPI osas julgen küll öelda, et ega ta nüüd võimatu küll ei ole tehase kulu kätte saada, hetkel ma ei mäleta tehase numbreid, kuid minul on viimase
pea nelja aasta kogemus selle mootoriga, et keskmine kõigub 7-7,5 liitri vahel 100 km kohta. Ja see on väiksem, kui tehas lubab. EKs nii mõndagi
sõltub siiski sellest, kuidas sõita
|
Potty
|
postitati 14.01.12 13:53 |
No eks autoostjad on ise ka natukene naiivsed, et nad tehasenumbreid usuvad. Artiklist selgub, et kütusetestil kiirendatakse autot 0-50km/h ...25
sekundit.. No ma kujutan ette seda ülisäästlikku, aeglast ja venivat kiirendust, kus gaasipedaali ilmselt ainult varbaotsaga kergelt puudutatakse.
Reaalses elus keegi ju autoga nii ei sõida ja sealt erinevused tulevadki. Lisaks testitakse autosid tehastes ideaaltingimustel, kuid jällegi,
idaaltingimusi tänavatel ei esine - on augud, tõusud, langused, lumi, jää, talverehvid (suurem veeretakistus) jne.. Ka Eestis nõutavad töötavad
pooltuled võtavad mõne grammi kütust rohkem, lisaks ehk ka kulunud rehvid, konditsioneerid, elektrilisad, kütuse kvaliteet jne jne. Ideaaltingimusi ei
saavutata päris liikluses kunagi ja tehase etteantud kütusekulu samuti mitte.
|
Velts
|
postitati 13.01.12 18:18 |
Päris masendav tegelikkus...ainsaks lohutuseks 1,2 TSI valetab kõige vähem...
Selge on see, et kui täna valida kas 1,6 MPI või uue 1,2 TSI vahel (võimsus ja hind sisuliselt samad), siis viimane on igal juhul targem valik. Kunagi
mul oli 1,6 MPI ja arvestusega 80% linna- ja 20% maanteesõitu, oli keskmine stabiilselt 8,3 100 km. Ja ma ei räägi üldse sellest, et turbo laksab ikka
palju mehisemalt edasi minna, kui vabalthingav.
http://www.whatcar.ee/uudiste-artiklid/3840/true-lies-ehk-kutusekulu-ametlikult-ja-tegelikkuses
|
|