Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
rainisk

 postitati 21.12.18 20:56
Katsun siin homme laiali lammutada, kuna mul ei puhu keskmistest ventidest üldse õhku vaid siis kui suunan õhu aknale, ja jalgadele ei puhu üldse, ja siis veel avastasin et kõrvalistujale puhub külma ja juhile kuuma.
Leibreiko

 postitati 21.12.18 13:16
Tsitaat:
Algselt postitas: rainisk
Tsitaat:
Algselt postitas: Leibreiko
Nii, sai siis eile see mootor vahetatud, isegi armartuuri ei kakkunud pealt maha sain niisama alt ligi, aga oli alles pusimine, kõigil kellel jagub närvi ja kannatust, võib proovida, aga vahetatud ta sai ja tööle ta sain, kõik timm, tänud abistajatele :) nüüd tean kes mind järgmine kordki aitab :)


Kuidas see vahetatud sai, ja kust uue osa said, endal vist sama jama.


Said korda?
Leibreiko

 postitati 20.12.18 16:56
Ise vahetasin kodus, oli küll pusimist kuna ei tahtnud tervet armartuuri maha võtta. Kuna minul oli juhipoolne siis asub see mootor rooliall paremal pool vastu seina, mitte midagi maha võtmata on seda mootorit ja musta hoovastikku taskulambiga näha, võid esialgu vaadata ja proovida keerata temperatuuri, vaata kuidas see hoovastik seal liigub, minul ainult klõpsis siis olin kindel et asi mootoris. Uue sain lammutusest, passat b7 oma, tal on küll see valge plastik hoovastik teistpidi aga vahetad enda omaga ära. Minul oli kuulda ka imelikku klõbinat kui kõik oli vaikne ja keerasin temperatuuri, kuid olen ka lugenud et mõnel ei klõpsi ega tee mingit häält, seega sellest ei saa nüüd kinni hoida.
rainisk

 postitati 19.12.18 14:15
Tsitaat:
Algselt postitas: Leibreiko
Nii, sai siis eile see mootor vahetatud, isegi armartuuri ei kakkunud pealt maha sain niisama alt ligi, aga oli alles pusimine, kõigil kellel jagub närvi ja kannatust, võib proovida, aga vahetatud ta sai ja tööle ta sain, kõik timm, tänud abistajatele :) nüüd tean kes mind järgmine kordki aitab :)


Kuidas see vahetatud sai, ja kust uue osa said, endal vist sama jama.
digimon

 postitati 14.12.18 14:07
;)
Leibreiko

 postitati 14.12.18 11:30
Nii, sai siis eile see mootor vahetatud, isegi armartuuri ei kakkunud pealt maha sain niisama alt ligi, aga oli alles pusimine, kõigil kellel jagub närvi ja kannatust, võib proovida, aga vahetatud ta sai ja tööle ta sain, kõik timm, tänud abistajatele :) nüüd tean kes mind järgmine kordki aitab :)
digimon

 postitati 11.12.18 03:46
Asi on selles,et osad jupid tulevad Rootsist kui laos ettkel ei ole.Seega nemad tellivad ikka Soome laost,aga kui neil ei ole juppi ettkel siis ladu ise tellib Rootsist.Jupi põhjal jään vastuse võlgu on see A või B varuosa.Kõik jupid on uued mitte kadsutatud.Olen saanud ise mitmeid kordi olla auto juures kui tööd tehakse.Kuna olen seal pikemat aega klejent olnud.Siis saan vabalt meestega juttu ajada ja vaadata mis mehed teevad.
Leibreiko

 postitati 10.12.18 20:55
Nüüd uurisin korra selle klapi kohta Vok.ee-st ja otsingusse paningi Superb 2 Passat B6 ning B7 nime alt SOOJENDUSAHJU EL. REGUL. MOOTOR. ning sain täitsa otsitud asjad, toon selle juhuks välja kui kunagi keegi veel üritab midagi sarnast otsida. Hetkel on pakkuda 3 valikut ja kolmene ning viiene komplekt, hinnaga 45-75€ oleneb nüüd palju on masina läbisõit. ja originaal koodina 3C1907511F on täita olemas
Leibreiko

 postitati 10.12.18 20:48
siLc kas nüüd on suur vahe et kas ta on nüüd 3C1 907 511 A või F ?
siLc

 postitati 10.12.18 20:41
Tsitaat:
Algselt postitas: Leibreiko
Tänud teile vastamast ning aitamast, oskab ehk keegi õelda selle jubina pealt koodi? või sobib ka see kood mis touaregil oli- ehk 52 495 223 ?

Touaregi omad ei sobi kohe kindlasti.

Superb 2 automaatkliima vasaku poole temp. reguleerimise mootor on tootja varuosakoodiga "3C1 907 511", lisandub suffiks - mida kõrgem, seda uuem variant. Algab A ja viimane hetkel on F. Ehk kokku on "3C1 907 511F".

Ühe sellise uue mootori hind Eesti esindusest võiks jääda sinna 100€ juurde aga arvesta, et see klapp on asendatud uuema variandiga, kus pakutakse mootorit ja hoobade komplekti, kokku umbes 130€. Kasutatud mootori eest normaalne hind 20-40€, olenevalt lammutusest ja kui kõvasti nad seda osa väärtustavad.

Tsitaat:
Algselt postitas: Leibreiko
Kahjuks mina vahetasin jupi Soomes.Käin 1 kohas juba aastaid ja usaldan meeste tööd.Tegu Eestlastega.Kui ma ei eksi ei olnud juppi Soomest saada siis tuli see Rootsist.Neil omad kohad kust varuosi tellivad.Hind äkki oli 140 või 240 eur B varuosa.

Mulle küll hea mulje ei jää selle jutu põhjal. Juba ainuüksi jutt, et pandi külge B-osa ei saa olla kuna neid klappe on tavaliselt ainult originaalina ja seda, et Soomest saada pole ja telliti Rootsist haiseb selle järgi, et kallid kaasmaalased võtsid kasutatud originaaltüki Rootsi lammutusest (nt. Bildelsbasen.se vahendusel). Lisaks see raha mis tüki eest kasseetiti. Aga loomulikult enam vahet pole, sest kõik sai ju korda?
Leibreiko

 postitati 10.12.18 19:47
Tänud teile vastamast ning aitamast, oskab ehk keegi õelda selle jubina pealt koodi? või sobib ka see kood mis touaregil oli- ehk 52 495 223 ?
digimon

 postitati 10.12.18 12:15
Kahjuks mina vahetasin jupi Soomes.Käin 1 kohas juba aastaid ja usaldan meeste tööd.Tegu Eestlastega.Kui ma ei eksi ei olnud juppi Soomest saada siis tuli see Rootsist.Neil omad kohad kust varuosi tellivad.Hind äkki oli 140 või 240 eur B varuosa.Minul nt ei lugenud midagi nende nuppude keeramine võisin soojenduse põhja panna mõlemad pooled,aga kõrvalpool ikka puhus külma.Mingit muutust ei olnud.Kui õieti meeles siis Touaregul oli see keskonsoolis see tuli lahti võtta.Sealt kaudu pääsevat ligi jubinale.Nii on meeste jutust meelde jäänud tegu pea 1,5a tagasi.
siLc

 postitati 10.12.18 07:57
Tsitaat:
Algselt postitas: Leibreiko
Nüüd olen uurinud siin internetis üht teist ja viga kipub ikka sinna elektrimootori poole (ingliskeeles siis Temperature flap motor) kuid kuidas seda kontrollida ja kas saab nüüd sellele kindel olla? et kas on veel mingeid soovitusi?

Mingi kindluse saab diagnostikakaabli abil, liigutades temperatuurinuppe ja jälgides mida teevad temperatuuri muutudes vasaku ja parema poole mootorite näidud.

Varuosa on sama mis Passat B6/B7. Kuna märkisid, et asud Valgas, siis kasutatud osa ilmselt leiad siit -> http://welg.ee/?lang=et
Leibreiko

 postitati 10.12.18 06:17
Tänud vastamast digimon, oskad sa mulle õelda kus see jubin täpselt asub ja kust ma saaksin sellise endale osta?
digimon

 postitati 10.12.18 02:28
Minu autol ei teinud viga mingeid kolinad ega hääli.Lihtsalt lambist 1 päev puhus kõrvalpoolne külma.Et siis pool autot külma teine pool sooja.Peale jupi vahetust toimis jälle nii nagu peab.
Leibreiko

 postitati 09.12.18 21:37
Nüüd olen uurinud siin internetis üht teist ja viga kipub ikka sinna elektrimootori poole (ingliskeeles siis Temperature flap motor) kuid kuidas seda kontrollida ja kas saab nüüd sellele kindel olla? et kas on veel mingeid soovitusi?
Leibreiko

 postitati 09.12.18 21:34
Tänud vastamast siLc, olen juba varem seda restarti proovinud kuid ei muutunud midagi.
siLc

 postitati 09.12.18 21:13
See viga, mida kirjeldate, on üsnagi levinud. Pildil kujutatud asi on elektrimootor, mis liigutab emba-kumba poole temperatuuri reguleerimise klappe (ja lisaks muid klappe ka). Mootori sees on asendiandur, mis läheb lolliks ja kliimapaneel ei saa aru mis asendis klapp on. Tulemuseks see, et armatuuri all kolistavad rähnid või käesolev viga...

Esimene viga ütleb, et klapil puuduvad algseadistused. Tee läbi järgmine protseduur, äkki läheb paremaks...

https://www.youtube.com/watch?v=L25Axh-piP0
Leibreiko

 postitati 09.12.18 20:26
Tänud vastuse eest, täna sai veel proovitud vähe targemat diagnosti masinat ning sain sellised asjad

-left temperature flap positioning motor- no basic setting

-left temperature door potentiometer/actuator- Open circuit/short circuit
digimon

 postitati 09.12.18 15:35
Oli kunagi endal VW Touareg.Sama asi,et 1 pool puhus sooja teine külma.Vahetatti ära mingisugune jupp.Nime ei tea.Aga kas mitte mingi sooja legulaator.

[url]https://i.postimg.cc/NGyKPW5f/DSC-0088.jpg[/url]

[url]https://i.postimg.cc/j2Vt13FL/DSC-0090.jpg[/url]

Et siis niisugune jubin ja asus see salongi keskel.Muidugi tuli ka autole pärast asendust uuesti jubin selgeks õpetada .
Leibreiko

 postitati 09.12.18 11:56
Tervist, olen ka nüüd skoda omanik ning sai soetatud Superb 2 2008 1.9 Tdi, kui sellelgi on probleem nagu alati, nimelt siis mõlemad soojanupud keeratud HI peale kuid seda Hi kuuma õhku puhub aind kõrvalistujale, nii jalgadele, akendele, kui ka otse peale, aga juhile pigem külma, et ma olen siin küll paar päeva otsinud ja uuringud kuid sellele probleemile lahendust pole leidnud et kust alustada, ehk keegi oskab soovitada? et kas võib olla viga temp. anduris või on juttu ka olnud mingist temp. regullimise hoovastik, ja ka soojusradiga vedelikust, et äkki keegi oskab pakkuda midagi?

Äitah vastamast Reiko.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 63.5% - SQL: 36.5%]