Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
fuzzz

 postitati 20.12.18 20:56
Tsitaat:
Algselt postitas: Mitmeveoline
Omal ajal sai nende tuledega leiliruumi mindud. Soojendab ühtlaselt ülesse ning liim muutub venivaks ning saab juba klaasi kätte.

Paned sauna sooja ning tuled ka sinna ning lased ikka rahulikult neil "küpseda". Töö tehtud ja ihu kasitud.


Tehakse nii et pappkast kinni teipida ja föönile ava sisse ja lastakse sooja õhku sisse....seda ka palju youtubis näha ja hea sait on retrofitlab.com mu neelest seal oli infi selle kohta
Mitmeveoline

 postitati 20.12.18 19:44
Omal ajal sai nende tuledega leiliruumi mindud. Soojendab ühtlaselt ülesse ning liim muutub venivaks ning saab juba klaasi kätte.

Paned sauna sooja ning tuled ka sinna ning lased ikka rahulikult neil "küpseda". Töö tehtud ja ihu kasitud.
fuzzz

 postitati 20.12.18 19:23
Tsitaat:
Algselt postitas: birgo99
Tsitaat:
Algselt postitas: fuzzz
Tsitaat:
Algselt postitas: rainisk
Kuskohast võiks saada uued luubid? Kuna üks on tunduvalt tuhmim kui teine, ja kuidas neid vahetada?


Ilge nu....s neid väkja võtta ja puhastada...tõenäoliselt ka ka reflektor oekkis ja sama tuhm...aga mine tea. Passat B5 oli hea xenon tagant käis suur kppsik ära torxiga luup välja puhtaks ja tagasi... superbil kahtlen et neid niisama.ära saad kruttida...vaja esiklaas liimist lahti kuumutada. See on mitme päeva töö.
Ehk midagi sellist pead ette võtma...eest nina puhtaks stange eest tuled eest vaatama kas pääseb luubile ligi...
https://www.briskoda.net/forums/topic/304880-pictures-of-hids-fitted-into-non-xenon-headlights/

Ära hirmuta, mitme päeva töö see küll ei ole ;) Lihtsalt kui pole enne tuld lahti nö küpsetanud, siis võtab aega ja võib midagi ära lõhkuda.


Pead vaatama ehk pääseb laterna tagant luubile ligi ja hõlpsasti välja võtta siis vaid selline mõne tunnine töö:)
birgo99

 postitati 20.12.18 14:11
Tsitaat:
Algselt postitas: fuzzz
Tsitaat:
Algselt postitas: rainisk
Kuskohast võiks saada uued luubid? Kuna üks on tunduvalt tuhmim kui teine, ja kuidas neid vahetada?


Ilge nu....s neid väkja võtta ja puhastada...tõenäoliselt ka ka reflektor oekkis ja sama tuhm...aga mine tea. Passat B5 oli hea xenon tagant käis suur kppsik ära torxiga luup välja puhtaks ja tagasi... superbil kahtlen et neid niisama.ära saad kruttida...vaja esiklaas liimist lahti kuumutada. See on mitme päeva töö.
Ehk midagi sellist pead ette võtma...eest nina puhtaks stange eest tuled eest vaatama kas pääseb luubile ligi...
https://www.briskoda.net/forums/topic/304880-pictures-of-hids-fitted-into-non-xenon-headlights/

Ära hirmuta, mitme päeva töö see küll ei ole ;) Lihtsalt kui pole enne tuld lahti nö küpsetanud, siis võtab aega ja võib midagi ära lõhkuda.
fuzzz

 postitati 19.12.18 19:40
Tsitaat:
Algselt postitas: rainisk
Kuskohast võiks saada uued luubid? Kuna üks on tunduvalt tuhmim kui teine, ja kuidas neid vahetada?


Ilge nu....s neid väkja võtta ja puhastada...tõenäoliselt ka ka reflektor oekkis ja sama tuhm...aga mine tea. Passat B5 oli hea xenon tagant käis suur kppsik ära torxiga luup välja puhtaks ja tagasi... superbil kahtlen et neid niisama.ära saad kruttida...vaja esiklaas liimist lahti kuumutada. See on mitme päeva töö.
Ehk midagi sellist pead ette võtma...eest nina puhtaks stange eest tuled eest vaatama kas pääseb luubile ligi...
https://www.briskoda.net/forums/topic/304880-pictures-of-hids-fitted-into-non-xenon-headlights/
rainisk

 postitati 19.12.18 14:19
Kuskohast võiks saada uued luubid? Kuna üks on tunduvalt tuhmim kui teine, ja kuidas neid vahetada?
tnx

 postitati 09.05.18 12:51
Mina tegin halogeenidega nii, et sügisel panin mõlemasse laternasse korraga uued suurendatud heledusega pirnid (aegade jooksul erinevaid kasunatnud, aga kõik jäid alla +50% ja olid pigem odavad), kevadel läksid need üsna väikese vahega mõlemad läbi ja siis suveks otsisin sahtlist välja jälle kõige tavalisema.
Kui üks latern teisest tunduvalt heledam ja see ei ole reguleerimise viga (et ühele vaatad otse sisse, aga teine näitab nina ette maha), siis võib-olla on kunagi olnud avarii ja üks latern juba vahetatud?
LED-i tavalise halogeeni asemele ma küll ei soovita, sest see tekitab ebaühtlase valgusvihu - reflektor ja luup on arvestatud nii, et nad hajutaks hõõgniidist igas suunas võrdselt kiirguva valguse õigesti, LED moodul aga näitab mingitesse kindlatesse punktidesse.
alfonso

 postitati 09.05.18 07:51
http://foorum.skodaclub.ee/viewthread.php?tid=4698
Selle teema lõpus kiidavad paar foorumi kasutajat Osram-i toodangut. Ise ma viimased 10+ aastat xenoni peal olnud, nii et isiklik kogemus puudub.
rainisk

 postitati 09.05.18 07:49
Selge, eks homme tegelen sellega ja annan teada.
Aga soovitused konkreetsete pirnide jaoks milliseid paigaldada on tere tulnud.
alfonso

 postitati 09.05.18 07:24
Kui auto ajalugu ei ole teada, siis võiks esimese asjana pirnid ära vahetada. Kõige tõenäolisemalt on eelmisel omanikul üks pirn läbi läinud ja uus pirn on varasemast erinev pandud.

Pole võimatu, et juhipoolne on juba miski äkilisem pirn.
rainisk

 postitati 09.05.18 06:20
Mul luup tuled jah, aga juhipoolne põleb jube eredalt ja kõrvalistuja poolne ikka tunduvalt rahulikum.
Tartus keegi tegeleb nende reflektoritega ka?
Või siis äkki siin keegi oskab voolu üle kontrollida?
Mul ees muidugi hella prosed ka, ega need ei pruugi mõjutada lähitulesid?
Minu auto muidugi 2009 ja prantsusmaalt toodud, udukad ühe pirniga.
alfonso

 postitati 08.05.18 12:41
LED pirnidega on see jama, et kui ülevaatusel lahti laksitakse, siis on ilusti kenasti kordusülevaatusele minek.
Eesti seadused on sellised omanäolised, et ametlikult ei või sa ühelegi auto tulele (ok, salongivalgustuse jätame kõrvale) LED pirni sisse panna. Sa võid küll ära vahetada kogu tule LED tule vastu, millel vastavad kirjad peal.

Isegi numbritule LED pirnidega on rahvast küll ja küll ülevaatuselt minema saadetud.

Samas kui luubid, siis ei pruugi natuke uimasem tehnoülevaataja seda tähele panna.

Nende hüper-super valgete pirnidega tasuks ka ettevaatlik olla ja mitte väga üle pingutada. Mõned ajad tagasi vaatasin kuidas naabrimees oma Passati esituld vahetas. Tulede reflektorid olid kõik seest ära põlenud ja pudisesid lausa.
Tal need olid suht äkilised pirnid ka (enam üksikasju ei mäleta), aga tutvusringkonnast on paar sellist näidet, kus 3-4 aastase kasutamisega põletavad veidi vähem äkilisemad pirnid tuleklaasile tumedamad laigud. Välja neid ka kuram ei saanud poleerida, kuna kuramid seespool.

Ühesõnaga, võid täitsa a la OSRAM Nightbreaker-i laadsete pirnide poole vaadata, aga jää mõistuse piiridesse.
tnx

 postitati 07.05.18 06:27
Neil, millel päevasõidutulena kasutati lähitulelaternat, põles see päeval ca 90% võimsusega, mis alandab temperatuuri ja pikendab kõige eluiga üksjagu.

Muus osas ühinen eelkõnelejatega - esimese asjana tee nii, et reflektorid peegeldaks ja mis peab läbi paistma, paistaks läbi ja proovi mõnesid korralikke legaalseid heledamaid pirne. Samuti võiks üle vaadata pirnideni jõudva pinge - viimasel ajal pole sellest väga palju räägitud, aga sierrade ajastul sai küll nähtud masinaid, millel töötava mootoriga jõudis pirnini napp 10,3V ja siis omanik imestas, miks tuled isegi 100W pirniga midagi ei näita.
Kuuba

 postitati 06.05.18 16:58
Omasin MKII, halogeenidega polnud rahul. Kasutasin plus pirne, andis natuke juurde. Üldiselt ootasin enamat. Päevatuled udukate kõrvale tekkisid alates mingist aastakäigust, minu omal olid, 2012 mudel.
roosteuss

 postitati 06.05.18 16:50
See UV kaitsega pirnide jutt on küll pooltõde sest mida sa päikesevalgusega teed,seda ju ära ei kustuta kuna väga paljudel plastklaasidega tuledega autodel on tuled lihtsalt eesolemisest ära väsinud.Esimese asjana võiks kasutada küll mingeid pluss pirne aga päevasõidu tuled võiksid ikka olla eraldi kuna ilmselt ilmselt pirn heledamalt põleb siis ka temperatuur kõrgem mis hävitab reflektori kiiremini.Euroopast pärit Superbidel reeglina päevasõidu tuli puudub on ainult ühe väljaga udukad.Üle minna xenonite peale on küll küsitav tegevus kuna vanusest tingitult leida häid tulesid on küllaltki keeruline ja uute hind pole enamusele meeltmööda.
MeelisK

 postitati 06.05.18 14:43
Superbil peaks olema nn luup tuled. Seega tekib küsimus, mis seisukorras nad on (luubid). Järgmine riskifaktor on tule plastikust klaas, mis aja jooksul tuhmub. Esmalt vaataks need asjad üle ja siis ostaks paremad halogeenpirnid ja tulemus saab päris hea. LED pirne halogeenide asemele ei tohi paigaldada kuna tuled ei ole selleks ette nähtud (teel puudub tulede vihk, on ühtlane hajuvalgus).Tavaliselt ledidel pakendil kirjas mis otstarbeks mõeldud. Väidetavalt pidid tule klaase rikkuma ka odavad halogeenpirnid, milledel puudub UV kaitse. Ise olen näinud Golfil tuuningtulesid, kus luupide taha oli aretatud ksenoonid. Tulemuseks tule plastikklaasis sissesulanud augud.
Lugemist nõuetest: https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/1270/4201/8002/MKM42lisa1.pdf#
Nõuded on selleks, et liikluses oleks turvaline, pimestavaid p . . .majakaid on juba piisavalt liikluses.
rainisk

 postitati 06.05.18 13:03
Nimelt minu masinal on tavalised halogeenid ees, aga on keegi ehk vahetanud endal need LED pirnide vastu, siis kuulaks huviga mis ette vaja võtta.
Kuna need halogeenid lähituledena pimedas ei näita ikka mitte s*****i.
Paljudel muidugi xenonid ees, aga selle jaoks tuleks ilmselt osta kaks uut esituld ka?

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 56.6% - SQL: 43.4%]