Teema ülevaade |
S.S.D.D.
|
postitati 18.10.10 09:28 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Timur
Tööl vaadanud, et H7-meid lähebgi palju. H4, H3 ja H1 peavad palju paremini vastu. Rekord on ~200m sõitu ja pirn oli läbi, masin ei jõudnud töökoja
juurest väravanigi. |
Aga kas need pirnid on siis läbi läinud ikka" normaalselt", st hõõgniit sees puru?
Mulle teeb muret just see anomaalia, et pirn ei põle( katki) aga höögniit on terve.
Samas peale ostu pidas tehase poolt paigaldatud pirn ilust ca 1 a vastu.
Loodan ise (ja nõustus kasutaja mar arvamusega saastpirnidest), et viimati vahetatud Osram peab ikka samaväärselt vastu.
EDIT 24.03.11
Tundub, et Osram peab vastu, siiani kõik ok.
Ärge suvalist itaalia odavat saasta küll kusagilt toidupoe autoosade letis ostke!
|
Timur
|
postitati 17.10.10 21:45 |
Tööl vaadanud, et H7-meid lähebgi palju. H4, H3 ja H1 peavad palju paremini vastu. Rekord on ~200m sõitu ja pirn oli läbi, masin ei jõudnud töökoja
juurest väravanigi.
|
mar
|
postitati 15.10.10 20:22 |
Mul originaal Philipsi H7 kestis kuskil 2a.Teine paar oli pärit Octavia küljest,need kestsid üle aasta tiba(ka philips). Nüüd on kolmas Philipsi paar
sees. Tegemist siis Fabia-1ga.Auto aastast 2007.Päevatulede asendis on pinge 0.6V vähem, kui tuled peale keeratud. Igasuguste imefirmade pirnide
tarbimise lõpetasin peale seda, kui eelmine auto(peugeot 406)neid sõi iga paari kuu tagant
|
S.S.D.D.
|
postitati 15.10.10 14:23 |
Pealkiri ütleb kõik, võibolla on viga pirnides aga huvitav kas sellist nähtust on veel kellegil juhtunud.
Ca aasta pärast ostu vahetasin välja esipirnid, aasta on ok pirni elueaks.
Peale seda olen aga 1,5 a jooksul vahetanud 6pirni välja ehk siis 3 komplekti.
Kas viga võib olla pirni tootjas? Asenduseks läksid kõigil kuuel korral suvalisest marketist osteteud Lampa, Dunlop vms "saast"firma H7`ed?
Anomaalia on aga selles, et pirid lähevad läbi kuidagi " seestpoolt" st. hõõgniit on terve aga pirn lihtsalt ei põle enam . Ja see nii öelda "
sisemiselt " läbipõlenud pirn terve höögniidiga ei põle enam ka teist marki auto H7 tuled. Alguses kahtlustasin praakpartiid. Aga krt, 6 pirni kahelt
erinevalt toojalt ei saa ju sama defekti omada....
Ca 2 nädalat tagasi panin sisse lõpuks kvaliteetse(ma)d Osram`id( ehk siis neljas pirnikomplekt 1,5 a jooksul), loodame, et need püsivad kauem.
Kui ei püsi siis panen need läbipõlenud pirnid ( millel höögniit terve) kaasa ja teenindusse, siis vist juba auto probleem mitte pirni viga...
Kellegil veel selline kogemus?
Ps) tean, et pirnide vahetuse, et tohi paljaste kätega pirni klaasosa puutuda, parem seda üldse mitte puutuda. Ja tule tagaumise kummist tolmukatte
olen alati korraktselt tagasi pannud, tule see ei ole niiskust ega tolmu.
|
|