Teema ülevaade |
Kert.K
|
postitati 06.12.18 22:30 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Renxx9
Tsitaat: | Algselt postitas: Kert.K
Mul on puhas halogeen kaugtuleks. Näitab täitsa hästi. Aga lähitulena bi-xenon on küll vähemalt mul suht sitt. |
Miski ei klapi
Kui on Bi-xenon ja halogeen, siis põlevad kaugtules mõlemad (halogeen ja xenon) ja läihitulena ainult xsenon. |
Vabandust eksliku lause eest. Nii on. Lihtsalt halogeen päästab päeva.
|
Renxx9
|
postitati 06.12.18 19:58 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Kert.K
Mul on puhas halogeen kaugtuleks. Näitab täitsa hästi. Aga lähitulena bi-xenon on küll vähemalt mul suht sitt. |
Miski ei klapi
Kui on Bi-xenon ja halogeen, siis põlevad kaugtules mõlemad (halogeen ja xenon) ja läihitulena ainult xsenon.
|
Kert.K
|
postitati 06.12.18 19:23 |
Mul on puhas halogeen kaugtuleks. Näitab täitsa hästi. Aga lähitulena bi-xenon on küll vähemalt mul suht sitt.
|
birgo99
|
postitati 06.12.18 19:16 |
Tsitaat: | Algselt postitas: urmas66
Tsitaat: | Algselt postitas: birgo99
Tsitaat: | Algselt postitas: urmas66
Tsitaat: | Algselt postitas: birgo99
Tsitaat: | Algselt postitas: digimon
Ei saa kurta igatahes.Minu skotal küll on head tuled nii lähi ja kaugtuled. |
Siin ainult 1 võimalus Sa pole sõitnud autoga millel on HEAD tuled |
Toetan seda väidet,sest vähemalt bi-xenon on täielik kräpp võrreldes paljude teiste autode xenonitega. See bi ongi selline asi,et pole ei üks ega
teine. Normaalsed tuled on sellised,kus on lähi ja kaugtuled,aga siin on kaks ühes ja tulemuseks pole kumbagi. Halogeenid on Fabial täitsa OK.
|
Natuke väidaks ümber
Oli mul nt enne Opel Insignia, bi-xenon. Ei ütle, et kräpp. Parimad tuled millega siiani sõitnud. Lähituled näitasid väga teravalt ja kaugemale, kui
mõne mehe halogeen kaugtuled. Täistuledest ei hakka rääkimagi.
Oleneb see luubist ja muudest tehnoloogilistest asjadest. Igaüks üritab ikka "paremini" teha. |
Pole eriti võrreldavad,sest Opelil on kaugtulel lisaks ka halogeen,aga kodal pole.Lähituled on ka kodal enam vähem ja kui oleks toetav halogeen
lisaks siis ei oleks ilmselt põhjust kobiseda. Ehk sul olid bixenonid pluss halogeenid ja põles neli lampi,aga kodal peab kaks xenoni lampi nelja
tule töö ära tegema. |
Ma ei tea millest sa räägid Opelile ei ole ühtegi tuld lisaks. Bixenon
ja kõik. Aga see selleks. Siin vist käib jutt pre facelift superbist, sest facelift superbil on lisaks halogeen xenon kaugtulele. Ja ei kiida ikka
neid tulesid. Märja ilmaga nagu siin viimasel ajal moes neeldub ka selle 4 tule valgus ära.
|
tnx
|
postitati 06.12.18 07:12 |
Minu kodal on küll bi-xenonil kaugtule jaoks täiendav halogeen. Täitsa tehasest pandud.
Tulepesurid ning automaatsed kõrgusregulaatorid on nõutud alates teatud valgustugevusest (vist oli 2000lm), mitte lambi tüübi järgi. Riigi teatajas ja
www.unece.org peal on vastavad reeglid kenasti leitavad. Sh viimasel saidil E-reeglites on pikalt ja põhjalikult lahti seletatud, kui palju ühtegi
värvitooni tohib valguses olla ja millise kuju ja heledusega peab tekitatav valguslaik olema.
|
urmas66
|
postitati 05.12.18 22:16 |
Tsitaat: | Algselt postitas: birgo99
Tsitaat: | Algselt postitas: urmas66
Tsitaat: | Algselt postitas: birgo99
Tsitaat: | Algselt postitas: digimon
Ei saa kurta igatahes.Minu skotal küll on head tuled nii lähi ja kaugtuled. |
Siin ainult 1 võimalus Sa pole sõitnud autoga millel on HEAD tuled |
Toetan seda väidet,sest vähemalt bi-xenon on täielik kräpp võrreldes paljude teiste autode xenonitega. See bi ongi selline asi,et pole ei üks ega
teine. Normaalsed tuled on sellised,kus on lähi ja kaugtuled,aga siin on kaks ühes ja tulemuseks pole kumbagi. Halogeenid on Fabial täitsa OK.
|
Natuke väidaks ümber
Oli mul nt enne Opel Insignia, bi-xenon. Ei ütle, et kräpp. Parimad tuled millega siiani sõitnud. Lähituled näitasid väga teravalt ja kaugemale, kui
mõne mehe halogeen kaugtuled. Täistuledest ei hakka rääkimagi.
Oleneb see luubist ja muudest tehnoloogilistest asjadest. Igaüks üritab ikka "paremini" teha. |
Pole eriti võrreldavad,sest Opelil on kaugtulel lisaks ka halogeen,aga kodal pole.Lähituled on ka kodal enam vähem ja kui oleks toetav halogeen
lisaks siis ei oleks ilmselt põhjust kobiseda. Ehk sul olid bixenonid pluss halogeenid ja põles neli lampi,aga kodal peab kaks xenoni lampi nelja
tule töö ära tegema.
|
Renxx9
|
postitati 05.12.18 19:49 |
Tsitaat: | Algselt postitas: birgo99
Oli mul nt enne Opel Insignia, bi-xenon. Ei ütle, et kräpp. |
Kahtlustan, et siin jutt ikka Skodadest.
2014 Octavia halogeenid ei näidanud mitte midagi. 2017 mudeli halogeen tuli veidi parem, aga ikkagi väga kehv.
|
birgo99
|
postitati 05.12.18 09:23 |
Tsitaat: | Algselt postitas: urmas66
Tsitaat: | Algselt postitas: birgo99
Tsitaat: | Algselt postitas: digimon
Ei saa kurta igatahes.Minu skotal küll on head tuled nii lähi ja kaugtuled. |
Siin ainult 1 võimalus Sa pole sõitnud autoga millel on HEAD tuled |
Toetan seda väidet,sest vähemalt bi-xenon on täielik kräpp võrreldes paljude teiste autode xenonitega. See bi ongi selline asi,et pole ei üks ega
teine. Normaalsed tuled on sellised,kus on lähi ja kaugtuled,aga siin on kaks ühes ja tulemuseks pole kumbagi. Halogeenid on Fabial täitsa OK.
|
Natuke väidaks ümber
Oli mul nt enne Opel Insignia, bi-xenon. Ei ütle, et kräpp. Parimad tuled millega siiani sõitnud. Lähituled näitasid väga teravalt ja kaugemale, kui
mõne mehe halogeen kaugtuled. Täistuledest ei hakka rääkimagi.
Oleneb see luubist ja muudest tehnoloogilistest asjadest. Igaüks üritab ikka "paremini" teha.
|
urmas66
|
postitati 04.12.18 14:38 |
Tsitaat: | Algselt postitas: birgo99
Tsitaat: | Algselt postitas: digimon
Ei saa kurta igatahes.Minu skotal küll on head tuled nii lähi ja kaugtuled. |
Siin ainult 1 võimalus Sa pole sõitnud autoga millel on HEAD tuled |
Toetan seda väidet,sest vähemalt bi-xenon on täielik kräpp võrreldes paljude teiste autode xenonitega. See bi ongi selline asi,et pole ei üks ega
teine. Normaalsed tuled on sellised,kus on lähi ja kaugtuled,aga siin on kaks ühes ja tulemuseks pole kumbagi. Halogeenid on Fabial täitsa OK.
|
birgo99
|
postitati 04.12.18 09:06 |
Tsitaat: | Algselt postitas: digimon
Ei saa kurta igatahes.Minu skotal küll on head tuled nii lähi ja kaugtuled. |
Siin ainult 1 võimalus Sa pole sõitnud autoga millel on HEAD tuled
|
M8DSwordfish
|
postitati 04.12.18 08:33 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Renxx9
Tsitaat: | Algselt postitas: tnx
Nojah, lihtsalt praktika näitab, et iga pimestava halogeeni kohta tuleb tee peal vastu vähemalt 20 pimestavat ksenooni-LEDi, millest on selgelt aru
saada, et ise tehtud. Reflektorid on eriti kaugelt ära tuntavad suured heledad lätakad.
|
Kahju, et mul eelmist pilli alles pole. Oleksin soovinud kihla vedada, kas tunned ise pandud LED-i ära Minumeelest tänapäeval ilma selle mõttetu tulepesurita autosi ei müüdagi. Õigem oleks, kui autotootja ise
paigaldab autole sellised tuled, et ostjal ei tekiks mõtetki sinna mingit jama sisse toppida. Paraku aga Octavia originaaltuled ei näita mitte
midagi... |
Saab täitsa vabalt ilma selle "mõttetu" tulepesuritta osta küll ja veel ka matriks ledidega. Mul Tiguan on niimoodi. Tulepesur on nõutud ksenonide
puhul.
|
digimon
|
postitati 02.12.18 16:26 |
Ei saa kurta igatahes.Minu skotal küll on head tuled nii lähi ja kaugtuled.
|
Renxx9
|
postitati 02.12.18 16:16 |
Tsitaat: | Algselt postitas: tnx
Nojah, lihtsalt praktika näitab, et iga pimestava halogeeni kohta tuleb tee peal vastu vähemalt 20 pimestavat ksenooni-LEDi, millest on selgelt aru
saada, et ise tehtud. Reflektorid on eriti kaugelt ära tuntavad suured heledad lätakad.
|
Kahju, et mul eelmist pilli alles pole. Oleksin soovinud kihla vedada, kas tunned ise pandud LED-i ära Minumeelest tänapäeval ilma selle mõttetu tulepesurita autosi ei müüdagi. Õigem oleks, kui autotootja ise
paigaldab autole sellised tuled, et ostjal ei tekiks mõtetki sinna mingit jama sisse toppida. Paraku aga Octavia originaaltuled ei näita mitte
midagi...
|
tnx
|
postitati 27.11.18 17:33 |
Nojah, lihtsalt praktika näitab, et iga pimestava halogeeni kohta tuleb tee peal vastu vähemalt 20 pimestavat ksenooni-LEDi, millest on selgelt aru
saada, et ise tehtud. Reflektorid on eriti kaugelt ära tuntavad suured heledad lätakad.
Korralik paigaldus eeldab ka automaatse kõrguseregulaatori ja pesuri panekut, mitte ainult "pealtnäha identset" lambi korpust.
|
urmas66
|
postitati 21.11.18 18:58 |
Tsitaat: | Algselt postitas: tnx
Halogeenpirni heledus sõltub ka pingest päris olulisel määral. Olen kunagi mingeid vanu autosid samuti releede peale ringi teinud, kuna
originaalsüsteem, kus kogu vool käib läbi lüliti, oli nii suure takistusega, et pirnini jõudis napilt üle 10V.
Reflektorisse pandud ksenoonid muidugi pimestavad ühtviisi hästi sõltumata sellest, kas nad on veoka või sõiduauto küljes. Tsikkel on natuke erilisem,
kuna see kõigub palju üles-alla ja isegi tehaselatern sähvib tunduvalt rohkem, kui ükski auto. |
Kui sa paned jah mingi D2S või D2R lambi jõuga sinna sisse,siis pimestab,aga kui on vastava tule asendus kit,siis pimestab täpselt sama palju kui
samas tules olev halogeen. Ma olen neid paigadanud ilmselt paarkümnele autole ja kõik sõidavad ilma vastutulijaid pimestamata. Tegelikult on ikka väga
paljudel autodel need peal,sest kui tead,et mingile isendile pole kunagi xenonit tehasest paigaldatud ,siis pole ju vaja olla hiromant,et aru
saada.
Muideks Volvo veoki lähitule reflektor ja luup(müügil eraldi varuosana) on välimuselt identsed nii halogeenil,kui xenoni versioonil. Igal tule
korpusel on korpuses ka süvend ballasti paigaldamiseks jne. Ehk,see asi ei ole nii mustvalge,et kohe kõik pimestavad. Korralikult paigaldatud asjad
näitavad korralikult ja ei pimesta kedagi. Reflektor tulega võib osade markide puhul olla,et jäävad mingid triibud ja varjud teele,aga see ei tohiks
vastutulijat kottida.
|
siLc
|
postitati 19.11.18 13:54 |
Tsitaat: | Algselt postitas: tnx
Halogeenpirni heledus sõltub ka pingest päris olulisel määral. Olen kunagi mingeid vanu autosid samuti releede peale ringi teinud, kuna
originaalsüsteem, kus kogu vool käib läbi lüliti, oli nii suure takistusega, et pirnini jõudis napilt üle 10V. |
See asjaolu ei puhu pilli antud juhul kuna PQ platvormi VAG autodel (mida ka käesolev Superb on) annab voolu tuledele keskelektri juhtblokk ning läbi
tuledelüliti enam ei käi.
Teatud kontingendi jaoks selline korraldus pole sobilik kuna keskelektriblokk kontrollib igal süüte sissekeeramisel tulesi (nende tekitatavat
koormust) ning kui see pole piisav, siis lülitatakse konkreetse pirni ahel välja ja kuvatakse kellade ekraanil teade, et konkreetne pirn on läbi. LED
tavaliselt ei tekita keskelektrile piisavalt vajalikku koormust...
|
tnx
|
postitati 19.11.18 09:33 |
Halogeenpirni heledus sõltub ka pingest päris olulisel määral. Olen kunagi mingeid vanu autosid samuti releede peale ringi teinud, kuna
originaalsüsteem, kus kogu vool käib läbi lüliti, oli nii suure takistusega, et pirnini jõudis napilt üle 10V.
Reflektorisse pandud ksenoonid muidugi pimestavad ühtviisi hästi sõltumata sellest, kas nad on veoka või sõiduauto küljes. Tsikkel on natuke erilisem,
kuna see kõigub palju üles-alla ja isegi tehaselatern sähvib tunduvalt rohkem, kui ükski auto.
|
urmas66
|
postitati 18.11.18 00:02 |
kodal ,küll ei vahetanud muud,kui OEM halogeenid Osramite vastu ja oli väga suur vahe. 2016 Fabial,kus lähituli oli luup.
Aga tsiklil on ka luup ja seal katsetasin igasugu halogeene,kuid kasu muhvigi. Kahtlustasin ka ,et reflektor põlenud jne.Kuna ratas oli pärit
Itaaliast ,kus lähituld pidevalt ei kasutata ja ls oli ka suht väike,siis proovisin HID(xenon) asendus kiti ja see toimis väga hästi. LED lampi sinna
puht füüsiliselt poleks mahutanud,aga see kõik sobis. 4300K lamp näitab väga hästi ja ei pimesta vastutulijat ning ka ÜV olen läbi saanud,sest ei
torka silma.
Samuti olen tööjuures kõigil veokatel H7 asemele need xenoni asenduskitid pannud ja toimivad ideaalselt.
Need asendus kitid saab tööle,kui panna OEM juhtmete külge. Kui, aga tahad ,et hästi töötaks,siis on mõistlik uus toide tuua ja halogeenilt tulev
signaal läbi relee, seda juhtima panna. Ei ole keeruline teha,iga natuke elektrit jagav saab hakkama. Lihtsalt point selles,et xenon vajab hetkeks
käivitamisel palju voolu,aga halogeenide toite juhtmed on liiga peened selleks.
ostsin siit eestist maroli.ee ja olen alist ka neid ostnud.
|
fuzzz
|
postitati 12.11.18 17:29 |
2013a eeldan et luubiga esilatern ehk luup seest udune ähmane kaasaarvatud väike reflektor mis põleb nö lihtsalt ära ning väsinud esiklaas kõik need
kolm detaili on 5a vatti saanud. Ei anna see LED seal mitte kottigi ega ka uus halogeen. Pigem uus esikatern koos korraliku h7 ala Philips +130% ja
mitte +150% ja täts it....ehk odava raha eest head asja ei saa!
Kui aga reflektor esilatern siis lihtsam Philips h7 +130% pirn sisse ja nii ongi...
|
tnx
|
postitati 12.11.18 09:30 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Renxx9
Antud pirni saab sättida paika täpselt nii, et valgusvihk ei erine halogeeni omast millimeetritki. Ehk siis näitab täpselt samamoodi, ainult et valgus
on oluliselt tugevam. |
Sellepärast ei tohigi LED pirni halogeenlaternas kasutada, et laterna ehitusel on arvestatud mingi teatud maksimaalse valgustugevusega, mida pirn
tohib tekitada, et vastutulijaid veel ei pimestaks. Valgustugevuse mõõtmiseks on ette nähtud kindel protseduur (millistes punktides kui hele tohib
olla) ja kui sellele vastavaks õnnestuks teha mõistlike kuludega ja samas mingit lisaväärtust pakkuv LED või ksenoonpirn, miks suured tootjad siis
seda ärivõimalust juba ära pole kasutanud?
Lisaks on teatud võimsusest alates kohustuslikud tulepesurid, sest aeg-ajalt juhtub paratamatult esituli poriseks või lumiseks minema ja siis see sodi
seal peal hakkab veel hoopis suvalises suunas valgust peegeldama.
Muide, need reflektorisse asendatud tuled on pimedal maanteel kõige kaugemalt ära tuntavad pimestajad. Luubiga alati ei saa arugi, kas on tehase
toodang või isetehtu.
|
Sammalhabe
|
postitati 11.11.18 19:49 |
..ühesõnaga kogu selle asja võtab kokku video ( vene keele valdamine tuleb kasuks ) https://www.youtube.com/watch?v=YsLUQ2jqIfU
siin muidugi hea vaadata h7 seotud pirne jms (vene keele valdajale ) https://www.youtube.com/channel/UCVOiJIYQyCbXwkrKYXw8Thg/search?query=H7
|
Renxx9
|
postitati 11.11.18 17:34 |
Ametlikult on jah nii, et liikluses on igasugune muu valgusetekitaja, mis pole sinna lambi sisse tehases mõeldud, seadusega keelatud. Ja oleks ka väga
tore, kui inimesed ei hakkaks sinna ise mingit jama toppima, kuna see pimestab kaasliiklejaid ja on tõeliselt ohtlik.
Ja nüüd räägin endale ise vastu. Halogeen pirni jaoks mõeldud esitules, mis ei ole luup, saab väga eduliselt kasutada kvaliteetset LED pirni,
eeldusel et see on korrektselt paigaldatud. Antud pirni saab sättida paika täpselt nii, et valgusvihk ei erine halogeeni omast millimeetritki. Ehk
siis näitab täpselt samamoodi, ainult et valgus on oluliselt tugevam. Eelmisel autol kasutasin ja mitte keegi mitte kuskil vastutulijatest ei
vilgutanud.
Luuptule sisse ei tohi ledi panna, see tekitab sinna sellise päikese, et ei näe sõitja midagi ja vastutulijad ammugi mitte...
|
MeelisK
|
postitati 11.11.18 13:26 |
Antud pirne ei tohi paigaldada kuna tuli ei ole nende jaoks tehtud. Kas tuleb erakorraline TÜV või mõni muu litakas, see on juba asjaolude
kokkulangemise tulem. Need tuled jäävad teisi pimestama ja pole võimalik "pilti" õigeks saada. Pigem juba mingid +% pirnid ja kuivem/muretum tunne.
|
Sammalhabe
|
postitati 11.11.18 08:33 |
..on keegi paigaldanud H7 led jahutusega pirne superbile, tavalised pirnid keerab ühendusega kahe kõrva vahele, kuid kas nüüd on vaja veel lisa
lpekist kõrvasid ledi paigalduseks?
ühesõnaga selliseid asju- https://www.ebay.co.uk/itm/2x-H7-LED-Headlight-Bulb-Adapters-Holders-Mercedes-E-VW-Skoda-Superb-Octavia-VRS/183044655836?hash=item2a
9e4fcadc:g:8FQAAOSwZltb3JjP:rk:6:pf:0
|
|