Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Kere & sisustus
»
Müraisolatsioon + Audio
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: roosteuss[/i] Mul on ka pikapeale mingi arvamus müraisolatsioonist kujunenud.Kunagi sõitsin pikalt BMW E34-ga uksed üks kiht plekki kile ja papipolster aga täislaks mürasummutusega Superb II oli ikka veel palju arenguruumi teel vaikse auto poole.Audi A8 2015 aasta uks ei erine seest põhimõtteliselt KODA Octavia ukse ehitusest,välja arvatud see et akna ümbruse tihend on ühest tükist ,erInevalt KODA kolm liistu pluss veel kolmnurk aken.Ja lihtsa ehitusega on veel paljude teiste suhteliselt vaiksete autode uksed ja korralike tehase helisüsteemidega autodel ei ole kilosid matte vaid õieti ehitatud süsteem.Vaiksetel autodel on lihtsalt insenerid otsinud üles kohad kuhu on kõige olulisem see müraisolatsioon panna ja kust tuleb heli levik peatada.Kuna just olid olude sunnil oma auto uksed laiali siis sai pandud pisut pigi ja seda pehmet matti välisplekile ning paks poroloon polstri külge.Autol on küljes tehase Sound system mis ütleme ausalt tegi päris õudsat häält,kõvemini keerates plärtsus ja polstrid plärisesid,vaatasin juba ka välja uued valjukad aga õnneks ostmiseni veel ei jõudnud kuna vaja erinevaid adaptereid et asjad oleks õigetel kohtadel.Kokku pannes oli üllatus päris suur,minusuguse mitte erilise melomaani ja diletandi jaoks on nüüd seda heli rohkem kui küll ja ma sain aru et mingit valjukate vahetust tulema ei saa,isegi mõne valjuka otsasaamise korral läheb tagasi originaal.Uste tegemine üldisele sõidumürale oli ausalt öeldes ümmargune null,isegi kapotile pigimati ja müravaiba panemine muutis ainult kapoti sulgemise heli.Ka esitiibade tegemine ja logarite tegemise mõju on pea olematu,tundub et see on rohkem õhukesplekiliste japside vajadus.Põhiline müra tuleb rattakoobastest aga kuna lihtsalt niisama ei viitsi harutama hakata siis tuleb head põhjust ootama hakata.Sõitnud mõne aja 2016 a. Fabiaga siis minu isteasend oli selline et see auk kust turvavöö ukse postist välja tuleb jäi kõrva äärde ja sealt tuli oluliselt sisse sõidumüra,aitas ukseposti kerevahtu täislaskmine ja vaikus oli majas. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Kere & sisustus
»
Müraisolatsioon + Audio
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
34.6%
- SQL:
65.4%
]