Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Kere & sisustus
»
Müraisolatsioon + Audio
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Renxx9[/i] [quote][i]Algselt postitas: rstdi[/i] ....Samas nende uste lammutamine on suht tüütu, vaja ikkagi kogemust ja spets tööriistu, et midagi ära ei lõhuks. Tagumise osa saab jah ise suht kerge vaevaga ära teha. [/quote] Enda seisukohast võin öelda, et riistad olemas ja käed ka küljes, igasuguste asjadega ise kvaliteetselt hakkama saanud, kuid sellegipoolest kui vaadata poest pigimati letihinda ja siis olles näinud mis Ravolar mu eelmise auto ustesisse paigutas, tundub nagu oleks kogu töö ja summutuse saanudki vaid materjali hinnaga. Eks tegijamad tegijad hangivad materjale suuremates kogustes ja tellivad ise tootjalt ja saavad toote odavamalt kätte. Tahan sellega öelda seda, et kui pööbel poest ostab ja ise nikerdab, siis ei pruugi rahaliselt suurt midagi võita. Küll aga jääb võimalus, et lõhud ise midagi ära ja hiljem saab ainult kahetseda :) Ravolari tööga jäin igati rahule ja kindlasti pöörduks nendepoole ka uuesti. Hetkel aga hirmutab kõige rohkem kaalu ja pisikese mootori suhe. Kogu auto korralik matistamine kaalub vähemalt umbes 100+ kg. Täis paak veel 50 kg. Kaks inimest autosse 150 kg. Kokku teeb see vähemalt 300kg ja kui võtta veel pere ka peale oma kodinatega, et loodusesse sõita on selle auto täismass juba ribadeks :) 1,2 77kW oli ainuüksi nelja ukse matistamine minekule juba vägagi hästi tunda. Pluss oli muidugi see, et tuulise ilmaga maanteel auto ei planeerinud nagu tuulelipp, vaid kohati tekkis tunne nagu sõidaks raskema ja stabiilsema autoga. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Kere & sisustus
»
Müraisolatsioon + Audio
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
34.4%
- SQL:
65.6%
]