Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Kere & sisustus
»
Ocu III kapoti avamine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: roosteuss[/i] See mootorikatte teema on üldse huvitav,1,2-1,4 mootoril pole nagunii seda kuhugi panna,õhufilter kükitab ees.Minul on isiklikult täitsa savi see kate,kuna ma sõidan kinnise kapotiga ja mis seal all on mulle ükskõik.Aga rahaliikumise kohalt on asjal pointi,kui auto hooldusesse viid ja pärast arvet maksad ja imestad mille eest nad raha võtavad.No aga asja tuumani jõudmiseks tuleb ju tükk aega lammutada et vajalik vidin ära vahetada,ma ei mõtle ainult seda mootoril olevat plastikust jupstükki vaid laiemalt.Kapotiisolaatsiooni saamiseks on vaja lihtsalt normaalses varustustasemes auto osta.Kui ökonomistid tuleks igale inseneri soovile vastu siis milliseks kujuneb auto lõpphind.Üks tahab edevamaid velgi,teine paksemat müraisolatsiooni,kolmas kapoti amorti,neljas pisut paksemat värvikihti,viies paremat roostetõrjet,kuues elektrilist nahktuba jne.Kui kõik soovid külge riputada milliseks siis kujuneb selle Skoda hind.Premiumklass on ju selleks et sa saad juba standardis üht teist oma raha eest rohkem ja suure raha eest veel rohkem.Aga tahta läbiproovitud ja töökindlat autot siis tuleb ikka aasia poole vaadata seal ju mootorid põhimotteliselt eelmisest sajandist, automaadid rõõmsalt aaastakümneid läbiproovitud kastid.Ainult kui nendega sõitma minna ja olla harjunud VAG grupi tänapäevaste mootoritega,siis kiirendust võib nende puhul kalendriga mõõta.Honda Jazz ja HRV autodel pole isegi kiiruse-kiirenduse andmeid kirjas ju jääb kalendrist ka mõõtmiseks väheseks.Valik on ju täiesti vaba hakates täielikust säästuautodest,lõpetades täieliku luksusautoga,paota ainult rahakotti piisavalt ja kõik soovid täidetakse,loota seda Skodast on ilmselt pisut liiast. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Kere & sisustus
»
Ocu III kapoti avamine
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
6.4%
- SQL:
93.6%
]