Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Kere & sisustus
»
Ocu III kapoti avamine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: tnx[/i] [quote][i]Algselt postitas: rstdi[/i] [quote][i]Algselt postitas: urmas66[/i] Kapotialune ja ka kaporti varras on üksühele sama, mis Ocu enne facelifti.Seal pole midagi muudetud. [/quote] Nii palju on viimase 10a muutunud, et kapoti alune on ikkagi kaetud. Vanasti oli see täiesti paljas, kui ma ei eksi. [/quote] O3 pole 10a turul olnud :) Aga kattepanijate mõtted käivad ka mulle arusaamatut rada - koda bensukal on kate mootori peal ja kapott paljas plekk, sama mootoriga Seatil on vastupidi... [quote][i]Algselt postitas: Laika[/i] Vaevalt kesk- ja lõunaeuroopas keegi inseneridest vaevub väga mõtlema selle peale, et kuidas oleks mugavam klaasipesuvee paaki täita[/quote] Mulle tundub kohati, et autode arendus käib tänapäeval selliselt, et ühed inimesed mõtlevad välja mingi jupi, teised teise jupi ja siis kolmandad laovad need sõltumatult tehtud jupid kokku, lisades suvalise hulga vajaminevaid komponente. Vaadake näiteks nukkvõlli ajamit - vanasti oli kett või rihm ja pingutusrull, nüüd on ühe nukkvõlli ja ühe tasakaalustusvõlli vedamiseks üks kett, teist nukkvõlli veetakse esimese pealt, teise tasakaalustusvõlli jaoks eraldi kett, õlipumba jaoks kolmas kett ja veepumpa veetakse hammasrihmaga tasakaalustusvõlli pealt. Ja kõikide nende jaoks on muidugi tallad-pingutid-rullikud vajalikud. Ja siis lihvitakse plokki-kolbe-kepse õhemaks, sest muidu on mootor jube raske... Ning see ei ole mingi VAG eripära, kõik uued mootorid on umbes sama loogikaga tehtud. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Kere & sisustus
»
Ocu III kapoti avamine
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
28.9%
- SQL:
71.1%
]