Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Kere & sisustus
»
Küljepeeglid
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: jk[/i] Ega ma nüüd teab mis matemaatik pole, aga varasem najaga pooleks pakutud 12 grammi sajale võib olla reaalne. Mu O2 genekas on max 140A, see teeb 14V laadimispinge juures pea 2kW võimsust. Kompuutri järgi on maksimaalne kütusekulu tõus tühikäigul genekat kõikide tarbijatega koormates (kaasa arvatud kilovatine PTC eelsoojendus) ca 0,5l/tunnis. Kui keskmine kiirus on 50km/h, siis 100 km kohta läheb 1l dislat rohkem, kui genekat max koormata. No ja arvestades peeglisoojendusteks mõnikümmend vatti, moodustab see geneka max töövõimest ühe protsendi. Sama teeme siis ka kütusekuluga, võttes liitrist ühe protsendi - ligi kümme grammi sajale. Diesel, sina tunned geneka suuremat koormust tänu sellele, et peegliküttega rakendub vanal O1-l ka tagaklaasi küte - see on aga hoopis teisest mastist võimsustarbimisega kui väikese peegli küte. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Kere & sisustus
»
Küljepeeglid
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
31.7%
- SQL:
68.3%
]