Teema ülevaade |
Enrico
|
postitati 07.02.14 08:19 |
Ahhoi
See teema tuli mulle täna meelde kui sattusin vahelduseks Olerexis autopesulasse.
Huvitav kogemus - autopesu palju vaiksem, katuseplekk ei tee häält, pesu kestus tavaline ja auto sai isegi puhtaks (tavaliselt jäävad Statoilis
peeglite siseküljed ja rattaveljed kohati määrdunuks).
Ei kujuta ette mis seal teisiti on, et vähema kolistamisega sai auto tavalisest puhtamaks.
|
Stoneface17
|
postitati 08.05.13 01:53 |
Mnjahh, uuemate autode omanikel ei soovitaks jah automaatpesulaid külastada.Need harjad ikka värvile hästi ei mõju ja kui sellised eelpool mainitud
asju ka veel juhtub, siis seda enam. Uute autode plekid tehakse kaalu säästmise eesmärgil võimalikult õhukesed. Enda Rapidi katuse plekk paistab ka
suht õhuke olema. Lasin suht kohe peale soetamist masina CQuartziga üle teha ja automaatpesulasse ei jõudnud õnneks ja nüüd nii kui nii ainult
käsipesu. See õhukese pleki ja kaalusäästu jutt oli isegi manuaalis kirjas kuskil. Nii et soovitan ainult käsipesu aga valida ikka korralikum tegija,
sest ka seal on pesul ja pesul vahe.
|
undu
|
postitati 07.05.13 19:07 |
Täna lendas X5 liist, ca kuu-paar tagasi koorus Staikas pesulas mingil 2000+ aasta meganel lakk ja värv.
Statoili pesulat ei julge kellelegi soovitada - puhaks auto ei saa ja mäletan oma kogemust kui sõbraga käisime seal - kohati hakkas autos lausa hirm,
vägagi julmalt "klobiti" autot. Samas - leidus kohti, mis olid endiselt määrdunud ka pärast pesu.
Jazz pesutänav on hoolimata haripesust tunduvalt etem ja kui autot ka regulaarselt vahatada, siis ei tee see värvile midagi, selleks vaha ongi.
Plekikolisemise häält küll kuulnud ei ole seal ja katus on sirge, kuigi olen Jazzis käinud palju palju.
|
mds
|
postitati 07.05.13 18:45 |
Mul käib Statoili pesulas ka kõva plekikolin katust pestes. Siiani ei ole mõlke täheldanud, aga eriti ei julge küll automaatpesulat kasutada. Teised
autod majapidamises on katuseluugiga, nendega sellist jura ei ole (katused muidugi ka tunduvalt lühemad).
edit: Täna oli Postimehes just uudis, et Tartus oli Stati pesulas mingil X5'l liist ära lennanud. Statoili esindaja väitis, et nende survepesuril on
nõrgem surve, kui tavalisel kodusel survepesuril.
|
ladavaz
|
postitati 07.05.13 18:12 |
Eestis on see värk suhteliselt sama. Võin kogemusest öelda, et näiteks Statolis erineb surve olenevalt regioonist. Põhimõtteliselt on pesulas käimine
omal vastutusel ja iga kobina peale vastatakse suhteliselt külma kõhuga - kõik vastab justkui normidele.
|
Wygla
|
postitati 07.05.13 17:37 |
Uutel autodel on jah katuseplekk maru pehme, kui peale suruda. Parim lahendus on võtta laepolster maha ja kleepida plekile 2mm pigimatt. Saab jäiga
katuse ning müra vähemaks (eriti hästi tunuda vihmase ilmaga, kuna katus enam ei kumise nagu tühi plekkpurk).
|
pepe
|
postitati 07.05.13 09:58 |
Oo, siin saab ju sellest juhtumist ühe korraliku skandaali püsti panna (kui tahta) kuna kahjukannatajaid võib olla päris palju ja ajakirjandus on
ülinäljane selliste teemade järgi, rääkimata sellest, et seadus tarbijat korralikult kaitseb.
|
pepe
|
postitati 07.05.13 09:35 |
Päris karm teema. Eks kasko rahustab südant pisut. Mis pesulast jutt käib? Võiks eeldada, et tegu on pesula tehnilise mittekorrasoleku või vale
seadistusega.
|
Enrico
|
postitati 07.05.13 07:46 |
Ka minu eelmisel Octavial ja praegusel Superbil käib survepesu ajal katuses pleki painutamise hääl, kuid seni pole veel vigastusi täheldanud.
Peaks kah igaks juhuks üle vaatama.
|
KristoH
|
postitati 07.05.13 05:12 |
Tere,
Minu Octavial käib samuti pesulas nö pleki paindumise hääl. Peab uurima minema, äkki on ka katus mõlke täis
|